PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nie robim, bo się narobim

  • 1. Data: 2004-05-05 11:57:49
    Temat: Nie robim, bo się narobim
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Mocne!

    http://polityka.onet.pl/162,1161603,1,0,2451-2004-19
    ,artykul.html

    Mamy problem z bezrobociem, ale także z tymi, którzy nie chcą i nie umieją
    pracować

    Wysokie bezrobocie jest faktem niezaprzeczalnym, ale wynika ono nie tylko
    z deficytu miejsc pracy. Problem tkwi także w mentalności - marazmie,
    apatii, w braku poczucia odpowiedzialności za własne życie oraz postawie
    roszczeniowej, jaką przejawia część społeczeństwa. Bezrobotni? Raczej
    nierobotni.

    --
    Michał 'Amra' Macierzyński || wortal public relations: http://www.PRnews.pl

  • 2. Data: 2004-05-05 12:40:57
    Temat: Re: Nie robim, bo się narobim
    Od: Witek <n...@p...pl>

    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> napisal w

    > http://polityka.onet.pl/162,1161603,1,0,2451-2004-19
    ,artykul.html

    Zgadzam sie. Czesto bywam na Ukrainie, i tam jest identyczny problem.
    Rozmawialem kiedys z takim mlodym przyszlym przedsiebiorca, za nasza
    wschodnia granica jest identycznie, jak nie gorzej.

    --
    Witek
    email: n...@p...pl (dziala)

  • 3. Data: 2004-05-05 13:40:59
    Od: "Pawel Wimmer" <w...@o...pl>

    napisał w wiadomości news:c7akrg$tt$1@news.onet.pl...
    > Mocne!
    >
    > http://polityka.onet.pl/162,1161603,1,0,2451-2004-19
    ,artykul.html

    Nóż się sam otwiera!
    PW

  • 4. Data: 2004-05-05 14:53:37
    Od: "Lucar" <a...@y...com>

    "Pawel Wimmer" <w...@o...pl> wrote in message

    > Nóż się sam otwiera!
    > PW

    Aż tak?! Są gorsze zjawiska w naszym kraju-raju, wystarczy włączyć tv w
    porze wiadomości... Oni przynajmniej nikomu szkody nie robią poza sobie
    samymi (no, chyba że ich ktoś nieopatrznie zatrudni... :-))

    --
    Pozdr
    Lucar

  • 5. Data: 2004-05-05 15:05:54
    Od: "Jakub Bryl" <jbryl[NIE]@[SPAMUJ]poczta.onet.pl>

    W artykule news:c7auq1$rob$1@absinth.dialog.net.pl,
    niejaki(a): Lucar z adresu <a...@y...com> napisał(a):
> [...]
    > w porze wiadomości... Oni przynajmniej nikomu szkody nie robią poza
    > sobie samymi (no, chyba że ich ktoś nieopatrznie zatrudni... :-))

    Mnie osobiście robią dużo szkody! Bo zamiast lepszych standarów życia
    (choćby osławionych autostrad etc.) moje pieniądze idą na ich zasiłki.

    Pozdrawiam,
    --
    Jakub Bryl GG: 2715980 Jakub.Bryl (at) gazeta.pl
    "Któż umie tak jak Polak mówiąc milczeć, milcząc pić, tak

  • 6. Data: 2004-05-05 15:16:05
    Od: "Lucar" <a...@y...com>

    "Jakub Bryl" <jbryl[NIE]@[SPAMUJ]poczta.onet.pl> wrote in message

    > Mnie osobiście robią dużo szkody! Bo zamiast lepszych standarów życia
    > (choćby osławionych autostrad etc.) moje pieniądze idą na ich zasiłki.

    A Ty naprawdę myślisz, że to by poszło na autostrady tudzież inne dobra
    społeczne? :-)

    --
    Pozdr
    Lucar

  • 7. Data: 2004-05-05 16:56:19
    Od: Robert Drózd <r...@y...iq.wytnijto.pl>

    Stało się to Wed, 5 May 2004 17:16:05 +0200, gdy "Lucar"
    <a...@y...com> napisał:

    >A Ty naprawdę myślisz, że to by poszło na autostrady tudzież inne dobra
    >społeczne? :-)

    no wiesz, może jakiś dygnitarz wybudowałby autostradę (no dobra, drogę
    ekspresową) do swojej posiadłości :)

    r.

  • 8. Data: 2004-05-05 17:08:50
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    a...@y...com news:c7auq1$rob$1@absinth.dialog.net.pl

    > porze wiadomości... Oni przynajmniej nikomu szkody nie robią poza sobie
    > samymi (no, chyba że ich ktoś nieopatrznie zatrudni... :-))

    A pieniadze na ich utryzmanie spadaja z nieba?

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )
    Rafal(at)Raf256(dot)com ,"----------"

  • 9. Data: 2004-05-05 17:11:52
    Od: jaQbek <a...@n...koncu.postu>

    Dnia Wed, 5 May 2004 13:57:49 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński
    <m...@p...pl> napisał:

> [...]
    > apatii, w braku poczucia odpowiedzialności za własne życie oraz postawie
    > roszczeniowej, jaką przejawia część społeczeństwa. Bezrobotni? Raczej

    Jakieś 2 lata temu, gdy bezrobocie pomalutku kwitło, rozpocząłem na grupie
    wątek o tym, jak to jest, że są ludzie, którzy przez rok i dłużej nie mogą
    znaleźć rzadnego zajęcia. Rozpętała się burza, zostałem zmieszany z błotem
    nawet przez osoby, które mnia znają ... Dziś widzę, że jednak miałem
    wówczas rację.

    --
    j...@N...onet.pl.USUNTO

  • 10. Data: 2004-05-05 17:13:27
    Od: "Rafal 'Raf256' Maj" <s...@r...com>

    a...@n...koncu.postu news:opr7jd12e17m54c6@pop3.poczta.onet.pl

> [...]
    > zostałem zmieszany z błotem nawet przez osoby, które mnia znają ...
    > Dziś widzę, że jednak miałem wówczas rację.

    MsgId ?

    ~~~
    GG-1175498 ____| ]____,
    Rafal 'Raf256' Maj X-( * )