PracaGrupypl.praca.dyskusjeNie robim, bo się narobim › Re: Nie robim, bo się narobim
  • Data: 2004-05-10 19:21:54
    Temat: Re: Nie robim, bo się narobim
    Od: jaQbek <a...@n...koncu.postu> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 10 May 2004 11:23:58 +0200, Jacek Kowalczyk
    <c...@p...onet.pl> napisał:

    > To co rzucić PDFem, czy też się nie nadaję - bo w Europie biurokratów i
    > socjalistów "papierek" musi mieć nawet sprzątaczka ?
    >
    > Jacek Kowalczyk

    Jaką miałeś średnią przez ten okres? Generalnie jednym z wymagań szefa
    jest wyższe wykszgtałcenie i średnia powyżej 4.0. No ale ja niespełniając
    drugiego warunku dostałem się :) Przyjdź na testy, jak napiszesz je
    dobrze myślę, że mojemu kierownikowi (Andy) uda się przekonać szefa :)
    A tak apropos - masz jakieś projekty programistyczne na swoim komcie, coś,
    czym mógłbyś się pochwalić

    --
    j...@N...onet.pl.USUNTO