PracaGrupypl.praca.dyskusjeNie ma pracy? Nie ma checi... :-/ › Re: Nie ma pracy? Nie ma checi... :-/
    From: i...@o...pl
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Nie ma pracy? Nie ma checi... :-/
    Date: 15 Apr 2003 12:13:18 +0200

    > Wszystko to święta prawda, ale podstawą musi być uczciwośc i klarowne reguły
    > gry. Człowiek bez doświadczenia po prostu mniej zarabia, bo jego praca jest
    > mniej warta. Jeśli praktyka, to w renomowanej firmie, gdzie się dostanie
    > referencje. Jaki natomiast referencje może dać grupa kolegów.
    >
    > Najbardziej mnie natomiast wkurza zwykła obłuda.
    >
    > Przytaczam fragment postu:

    > Faceci po prostu poszukują jeleni do czarnej roboty i tyle, nazywając
    > to "konfrontacją wiedzy z profesjonalistami" i "praktyką". Z jednej strony
> [...]

    Jezeli jestes zainteresowany przylaczeniem sie do naszego zespolu to po
    informacje zapraszam do zrodla, czyli do mnie. Rozumiem Twoj krytycyzm.
    Doswiadczenia nie oczekujemy, mozemy pozwolic sobie na wspolprace z czystymi
    teoretykami... pod warunkiem ze szybko sie ucza, ze maja checi i pasje
    tworzenia. Prowadzilem juz rekrutacje na potrzeby wlasne i moich pracodawcow.
    Jest duzo specjalistow na rynku. Pracuja za dobre pieniadze. Rozmawiaja ze
    swoimi kolegami z uczelni mowiac im jak to dobrze im sie wiedzie. I co z tego
    wynika? Ta cala reszta tez tak chce! Chce tak zarabiac, chce pracowac w
    wielkich firmach, majac o sobie WIELKIE mniemanie. A tak naprawde niewiele soba
    reprezentuja. Filantropem nie jestem. Wole pracowac z mlodymi ludzi, u ktorych
    widze blysk w oku. Tacy ludzie maja szanse! Zastanawia mnie jeszcze jedno...
    czy Ci najbardziej krytyczni juz pracuja. Jezeli tak to od kiedy? Moze okazac
    sie ze jestescie rezultatem gwaltownego rozwoju rynku IT i ze stajac teraz w
    szranki z rocznikami 1980+ nie mielibyscie zadnych szans. Smutne, acz prawdziwe!

    Pozdrawiam,

    Wiktor