PracaGrupypl.praca.dyskusjeNie ma pracy? Nie ma checi... :-/ › Re: Nie ma pracy? Nie ma checi... :-/
  • Data: 2003-04-16 09:20:18
    Temat: Re: Nie ma pracy? Nie ma checi... :-/
    Od: "motto" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "GreG" <g...@n...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:b7httb$1r5$1@absinth.dialog.net.pl...
    > Zrozum, ze aby czlowiek mogl sie wykazac, by mogl wdrozyc swoje pasje i
    > zablysnac, potrzebuje akceptacji drugiej strony, nagrody jaka bylaby
    > skromna nawet pensja (a w niekiedy niewielka nawet premia).
    > Jak chcesz pracowac z ludzmi, ktorzy albo skazani sa na niesamodzielnosc
    > finansowa, albo na zwykle dziadowanie? A za co maja sobie uprac koszule
    > nie mowiac juz o kupieniu nowej? Co maja jesc, za co mieszkac?
    To nikogo nie obchodzi dziś (tak myślę), każdy by chciał mieć dobrego
    pracownika za darmo, ewentualnie najniższą krajową, ludzie wykładają
    pieniądze na naukę a potem się im to nie zwraca. A rady każdy dawać potrafi,
    jak to już wcześniej ktoś zauważył znam ludzi których ustawiły pieniądze lub
    układy rodziców, a teraz oni mi w mówią że mało się staram. Może to i
    prawda, może się za mało staram, ale oni na pewno nie są uprawnieni do
    mówienia mi tego, bo sami w większości pracę dostali na tacy. Nikt z nich
    nie musiał pracować za darmo, od razu wskoczyli na stołki w dobrych firmach
    za dobre pieniądze. Znam oczywiście wyjątki od tej reguły ale to są tylko
    wyjątki. Rozumiem układ, ty będziesz pracował u mnie za darmo (przez jakiś
    czas), ale ja w tym czasie Ciebie wyszkolę, zamiast płacić Ci pensję zapłacę
    za szkolenia, certyfikaty, uprawnienia, ale praca za darmo pt. zobaczymy co
    jesteś wart, wykonaj taki projekt (a my go za chwilę spieniężymy) to jest
    wyzysk.

    > Jak zaczynalem prace to moj szef dal mi miesiac na rozgrzewke, poznanie
    > zasad pracy, nauke procedur itd. Zaplacil mi 1500zl brutto mimo, ze nie
    > zarobil dzieki mojej pracy ani zlotowki przez tamten czas.
    > Widocznie zalezalo mu na moim "blysku w oku", a dodatkowo zadbal o moje
    > dobre samopoczucie.
    To trafileąś do dobrej firmy, teraz takich coraz mniej :(