PracaGrupypl.praca.dyskusjeNie ma pracy? Nie ma checi... :-/ › Re: Nie ma pracy? Nie ma checi... :-/
  • Data: 2003-04-16 17:31:31
    Temat: Re: Nie ma pracy? Nie ma checi... :-/
    Od: Shrek <l...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 14 kwi 2003, "PiotrG" <p...@p...com> zapodal(a):

    > Kolejny gosc z serii "nalezy mi sie". A niby co ci sie nalezy?

    Kolejny pracodawca, ktoremu naleza sie pracownicy za darmo...

    > I pewnie to zle, jesli twoj szef zarobi wiecej niz ty?

    Alez skad - on jest szefem on ponosi ryzyko, on zarabia wiecej - proste i
    logiczne prawda? Tylko tu jest mowa o tym ze szef zgarnia wszystko, a ty
    masz zyc z... no wlasnie z czego?

    > Palnij sie w glowe i nie szukaj pracy w w-wie, bo nie znajdziesz

    A gdzie mam szukac jak tu mieszkam? Zreszta znalazlem.

    > (a juz na pewno ja cie nie przyjme).

    Jak masz zamiar nieplacic to jakos to przezyje.

    > To nie chodzi o prace za darmo - przeciez w takim przypadku to ty
    > zdobywasz za darmo doswiadczenie! To jest szkolenie za darmo.

    W takim razie juz doszlo do tego, ze pracowac nalezy za darmo i jeszcze
    sie z tego cieszyc? Jaki bedzie nastepny etap? Mam zaplacic za
    "szkolenie"?

    > Ale widze, ze ty juz wszystko wiesz.

    Alez skad. Ten ktoryby tak uwazal bylby glupcem.

    A prawda lezy po srodku. Praktyki sa ok, zwykle obie strony na tym
    korzystaja, ale tu chodzi o zrobienie konkretnej pracy za darmo.

    Pozdr.

    --
    Lukasz "Shrek" Skorupka.