PracaGrupypl.praca.dyskusjeNie ma pracy? Nie ma checi... :-/ › Re: Nie ma pracy? Nie ma checi... :-/
  • Data: 2003-04-15 21:34:23
    Temat: Re: Nie ma pracy? Nie ma checi... :-/
    Od: "GreG" <g...@n...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <i...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:7b02.00002040.3e9bdb3d@newsgate.onet.pl...

    > Doswiadczenia nie oczekujemy, mozemy pozwolic sobie na wspolprace z czystymi
    > teoretykami... pod warunkiem ze szybko sie ucza, ze maja checi i pasje
    > tworzenia.

    Zrozum, ze aby czlowiek mogl sie wykazac, by mogl wdrozyc swoje pasje i
    zablysnac, potrzebuje akceptacji drugiej strony, nagrody jaka bylaby
    skromna nawet pensja (a w niekiedy niewielka nawet premia).
    Jak chcesz pracowac z ludzmi, ktorzy albo skazani sa na niesamodzielnosc
    finansowa, albo na zwykle dziadowanie? A za co maja sobie uprac koszule
    nie mowiac juz o kupieniu nowej? Co maja jesc, za co mieszkac?

    Szczerze mowiac nie chcialbym bys byl moim szefem, bo kompletny brak
    zaplaty za konkretna prace swiadczy o tobie zle i wyraznie wskazuje
    jakie masz podejscie do pracownika. Nie zyskasz w ten sposob przychylnych ci
    ludzi. Wybacz mocne slowa, ale dla mnie to brak szacunku i egoizm.

    Jak zaczynalem prace to moj szef dal mi miesiac na rozgrzewke, poznanie
    zasad pracy, nauke procedur itd. Zaplacil mi 1500zl brutto mimo, ze nie
    zarobil dzieki mojej pracy ani zlotowki przez tamten czas.
    Widocznie zalezalo mu na moim "blysku w oku", a dodatkowo zadbal o moje
    dobre samopoczucie.

    > Filantropem nie jestem. Wole pracowac z mlodymi ludzi, u ktorych
    > widze blysk w oku.

    Ale oni nie wola pracowac z toba.

    GreG