PracaGrupypl.praca.dyskusjeNie ma pracy? Nie ma checi... :-/ › Re: Nie ma pracy? Nie ma checi... :-/
  • Data: 2003-04-15 08:45:56
    Temat: Re: Nie ma pracy? Nie ma checi... :-/
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    PiotrG <p...@p...com> napisał(a):

    > jeszcze

    > było, a
    > >

    > Kolejny gosc z serii "nalezy mi sie". A niby co ci sie nalezy? I pewnie to
    > zle, jesli twoj szef zarobi wiecej niz ty?
    > Palnij sie w glowe i nie szukaj pracy w w-wie, bo nie znajdziesz (a juz na
    > pewno ja cie nie przyjme).

    Tu nie chodzi o kompleksy, że szef zarobi więcej pieniędzy. Nie mój cyrk i
    nie moje małpy. To chodzi o profesjonalizm, który mówi, że za pracę nalezy
    się wynagrodzenie. Zyjemy w kapitalizmie, a nie socjalizmie. Jak coś się
    chce (towary lub usługu), to trzeba za to płacić. Nie martwię się, że nie
    dostanę pracy za darmo w Warszawie. Nie jestem zainteresowany pracą za darmo
    u ciebie.

    > To nie chodzi o prace za darmo - przeciez w takim przypadku to ty zdobywasz
    > za darmo doswiadczenie! To jest szkolenie za darmo. Ale widze, ze ty juz
    > wszystko wiesz.

    Jakie szkolenie za darmo. Szkolenie, to szkolenie - musi być nauczyciel i
    jakiś program szkolenia. To nie jest szkolenie, ale szukanie jeleni. Na
    szczęscie okazało się, że takich jeleni nie znaleziono.