PracaGrupypl.praca.dyskusje › Nic juz mnie nie bawi, nie chce mi sie zyc

  • 1. Data: 2003-06-06 10:44:43
    Temat: Nic juz mnie nie bawi, nie chce mi sie zyc
    Od: "Anders" <j...@g...pl>

    Podczas mojej pracy w latach 1999-2000 pracodawca rozwiazal firme i nie
    wyplacil mi kasy za 5 miesiecy pracy tj. 17000 zl, pomimo wyroku sadu i tak
    nie otrzymalem tej kasy. Pozniej pracowalem w panstwowej firmie ale lekko
    skorumpowanej jak w tego rodzaju firmach bywa. Pracownicy ustawiani sa na
    podstawie klucza partyjnego rzadzacego w magistracie miejskim. Dali mi
    wypowiedzenie o 14:55 w piatek 28 marca (trzecia umowa na czas okreslony).
    Tak wiec bez srodkow do zycia zostalem z dnia na dzien bez uprzedzenia w tym
    cholernym zyciu. Wyslalem od tamtej pory ok.200 cv, na 4 dostalem odpowiedz
    jaka zwykle sie przysyla chamom ktorzy staraja sie o prace, tzn. ze bede w
    ich bazach itd. Najbardziej rozsmieszyl mnie koles, ktory zadzwonil do mnie
    i zaoferowal mi prace jako informatyk znajacy 6 jezykow programowania i
    znajomosc hardware. W zamian za to ofiarowal mi promocje w postaci darmowej
    miesiecznej pracy podczas ktorej "wylowi" tych co najbardziej sie staraja i
    pozniej zatrudni nas na pierwszy rok za 800 brutto czyli jakies 650 zl na
    reke. Nie wytrzymalem i zwyzywalem kolesia na maxa. Co z tego jesli ciagle
    nie mam pracy, dziewczyna czeka na slub, 30-ka na karku, zero osiagniec
    ekonomicznych, debet w banku, smutek, niesplacone auto i zal o to, ze tyle
    lat nauki, dwoje studiow, ceryfikaty poszly na marne, a ja czuje sie jak
    smiec.

    Przykro mi jak cholera:( choc wiem ze zamulam

  • 2. Data: 2003-06-06 11:51:50
    Temat: Re: Nic juz mnie nie bawi, nie chce mi sie zyc
    Od: "KrzysztofM" <krzysiek@_NOSPAM_dvdinfo.prv.pl>

    Dla zmęczonych życiem i pracą......polecam wątek na forum gazety (długi - o
    rajskim życiu na antypodach za grosze..)
    http://www1.gazeta.pl/forum/794674,30353,794652.html
    ?f=194&w=4654224&a=46542
    24

    pozdr
    Krzysiek

  • 3. Data: 2003-06-06 11:53:22
    Od: " marek9993" <m...@N...gazeta.pl>

    KrzysztofM <krzysiek@_NOSPAM_dvdinfo.prv.pl> napisał(a):

    > Dla zmęczonych życiem i pracą......polecam wątek na forum gazety (długi - o
    > rajskim życiu na antypodach za grosze..)
> [...]
    "Wystąpił błąd: wiadomość o podanym numerze nie istnieje lub została
    skasowana"

    Marek

  • 4. Data: 2003-06-06 11:59:23
    Od: "KrzysztofM" <krzysiek@_NOSPAM_dvdinfo.prv.pl>

    Użytkownik " marek9993" <m...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    http://www1.gazeta.pl/forum/794674,30353,794652.html
    ?f=194&w=4654224&a=46542

    > "Wystąpił błąd: wiadomość o podanym numerze nie istnieje lub została
    > skasowana"

    link się "złamał", dokopiuj 24 na koncu linku.

    pozdr
    Krzysiek

  • 5. Data: 2003-06-06 12:29:59
    Od: "ak" <j...@j...com>

    Sytuacje mam zgola odmienna bo:
    - po slubie
    - mam mieszkanie
    Ale:
    - nie mam auta bo mnie nie stac
    - pierwsza praca byla oki 2,5 roku - firma zostala zamknieta, kasa wyplacona
    - druga praca po wywaleniu mojego szefa, przyszedl szef informatyk ktory
    chcial ze mnie zrobic programiste
    - trzecia praca, pracowalem 6 miechow, potem 1 miesiac, teraz ostatni
    miesiac - kolega szefa zastapi mnie ... ze swecji
    - i szukam nowej, co prawda na wyslanych 20-30 ofert ok. 4 zaproszenia na
    rozmowy, ale niestety poza miejscem zamieszkania min. 200 km
    Nie mam ochoty znowu isc do UP i zarejestrowac sie ...Wiem ze juz sie chyba
    udpornilem na takie przypadki ale zmeczenie takim zyciem wystepuje u mnie .
    Najbardziej rozsmieszyl mnie prezes ktory nie chcial powiedziec na nakie
    stanowisko mnie zaprosil ....aach
    pozdr
    jm

  • 6. Data: 2003-06-06 12:32:50
    Od: "Kasia Mikołajczyk" <k...@U...ceti.pl>

    Użytkownik "KrzysztofM" <krzysiek@_NOSPAM_dvdinfo.prv.pl> napisał w
    wiadomości news:bbpvhu$akt$1@inews.gazeta.pl...

    > (długi - o

    http://www1.gazeta.pl/forum/794674,30353,794652.html
    ?f=194&w=4654224&a=46542

    > link się "złamał", dokopiuj 24 na koncu linku.

    Można skracac linki, czasem jest wygodniej. O tu:
    http://www.digipills.com/minilienok/intro.php
    Kasia

  • 7. Data: 2003-06-06 16:08:16
    Od: Korowiow <s...@p...fm>

    w <news:bbprbu$ndl$1@atlantis.news.tpi.pl>
    Anders napisał(a):

    Jesteś informatykiem? Próbowałeś "szczęścia" w ZUSie? Nie jest prawdą,
    że tylko po znajomości można coś załatwić. Jeszcze niedawno Oddziały
    ZUS często przyjmowały informatyków. Na stronie głównej stale widnieje
    oferta pracy dla takowych - http://www.zus.pl/niusy/oferta.htm

    --
    Sławek
    gg:1397619

    Miller<0

  • 8. Data: 2003-06-06 19:51:32
    Od: "A.B." <b...@k...onet.pl>

    Użytkownik "ak" <j...@j...com> napisał w wiadomości
    > Sytuacje mam zgola odmienna bo:

    > - druga praca po wywaleniu mojego szefa, przyszedl szef informatyk ktory
    > chcial ze mnie zrobic programiste
    Tak z ciekawosci, programista to ponizej Twoich aspiracji czy powyzej Twoich
    umiejetnosci?

  • 9. Data: 2003-06-06 21:42:15
    Od: "Maciej W" <m...@o...pl>

    > Najbardziej rozsmieszyl mnie koles, ktory zadzwonil do mnie
    > i zaoferowal mi prace jako informatyk znajacy 6 jezykow programowania i
    > znajomosc hardware.

    nie wiem jakie znasz jezyki i programy, ale ostatnio szukam intensywnie pracy
    (koncze studia) i wszedzie widze naprawde mase ofert ktore mnie ciekawia, jednak
    sa wymagania w stylu : sql, oracle, unix, php, html, java itp (ktorych niestety
    nie spelniam) jesli spelniasz te wymagania to wydaje mi sie ze cyba nie tak
    ciezko z robota....istotne jest tez czy jestes gotowy sie przeprowadzic...?
    chyba ze mieszkasz w wawie bo tam jest najwiecej ofert
    pozdr

  • 10. Data: 2003-06-06 22:19:25
    Od: n...@p...ninka.net (Nina M. Miller)

    "Anders" <j...@g...pl> writes:

> [...]
    > nie otrzymalem tej kasy. Pozniej pracowalem w panstwowej firmie ale lekko

    a co z komornikiem?

> [...]
    > cholernym zyciu. Wyslalem od tamtej pory ok.200 cv, na 4 dostalem odpowiedz

    a gdzie je wysylales? czy czasem nie wszedzie, gdzie popadlo?

> [...]
    > lat nauki, dwoje studiow, ceryfikaty poszly na marne, a ja czuje sie jak

    hm... odnosze wrazenie,, ze gdzies po drodze jakis blad poelniales w
    tym szukaniu pracy, skoro masz dwa fakultety, certyfikaty..

    moze zamiast sie rozklejac usiadz spokojnie, przemysl wszystko,
    pogadaj ze znajomymi - powinienes dojsc do tego, co bylo nie tak, i
    zabrac sie od nowa za szukanie pracy.

    --
    Nina Mazur Miller
    n...@p...ninka.net