PracaGrupypl.praca.dyskusjeNic juz mnie nie bawi, nie chce mi sie zyc › Nic juz mnie nie bawi, nie chce mi sie zyc
    From: "Anders" <j...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Nic juz mnie nie bawi, nie chce mi sie zyc
    Date: Fri, 6 Jun 2003 12:44:43 +0200

    Podczas mojej pracy w latach 1999-2000 pracodawca rozwiazal firme i nie
    wyplacil mi kasy za 5 miesiecy pracy tj. 17000 zl, pomimo wyroku sadu i tak
    nie otrzymalem tej kasy. Pozniej pracowalem w panstwowej firmie ale lekko
    skorumpowanej jak w tego rodzaju firmach bywa. Pracownicy ustawiani sa na
    podstawie klucza partyjnego rzadzacego w magistracie miejskim. Dali mi
    wypowiedzenie o 14:55 w piatek 28 marca (trzecia umowa na czas okreslony).
    Tak wiec bez srodkow do zycia zostalem z dnia na dzien bez uprzedzenia w tym
    cholernym zyciu. Wyslalem od tamtej pory ok.200 cv, na 4 dostalem odpowiedz
    jaka zwykle sie przysyla chamom ktorzy staraja sie o prace, tzn. ze bede w
    ich bazach itd. Najbardziej rozsmieszyl mnie koles, ktory zadzwonil do mnie
    i zaoferowal mi prace jako informatyk znajacy 6 jezykow programowania i
    znajomosc hardware. W zamian za to ofiarowal mi promocje w postaci darmowej
    miesiecznej pracy podczas ktorej "wylowi" tych co najbardziej sie staraja i
    pozniej zatrudni nas na pierwszy rok za 800 brutto czyli jakies 650 zl na
    reke. Nie wytrzymalem i zwyzywalem kolesia na maxa. Co z tego jesli ciagle
    nie mam pracy, dziewczyna czeka na slub, 30-ka na karku, zero osiagniec
    ekonomicznych, debet w banku, smutek, niesplacone auto i zal o to, ze tyle
    lat nauki, dwoje studiow, ceryfikaty poszly na marne, a ja czuje sie jak
    smiec.

    Przykro mi jak cholera:( choc wiem ze zamulam