PracaGrupypl.praca.dyskusje › Najnizsza krajowa...

  • 1. Data: 2004-05-29 13:03:18
    Temat: Najnizsza krajowa...
    Od: "aqar" <a...@o...pl>

    Witam,

    Ile obecnie wynosi najnizsza krajowa "na reke" ?
    Jaki jest obecnie wymiar czasowy w pelnym etacie - co do tego mam sprzeczne
    informacje, nie wiem gdzie szukac - 40 godzin czy 42 ?

    z gory dziekuje

  • 2. Data: 2004-05-29 19:31:41
    Temat: Re: Najnizsza krajowa...
    Od: k...@g...pl (Konlin)

    Witaj aqar,

    W Twoim liście datowanym 29 maja 2004 (15:03:18) można przeczytać:

    > Ile obecnie wynosi najnizsza krajowa "na reke" ?

    824 zł brutto, poszukaj na sieci kalkulatorów które Ci to przeliczą na
    netto. Na oko coś koło 650 zł.

    > Jaki jest obecnie wymiar czasowy w pelnym etacie - co do tego mam sprzeczne
    > informacje, nie wiem gdzie szukac - 40 godzin czy 42 ?

    40 godzin od dosyć dawna.

    pzdr
    ki

    --
    K.O.N.L.I.N. k...@p...pl
    Kinetic Organism Normally for Logical Infiltration and Nullification,

    "Good morning Worm your honour"

  • 3. Data: 2004-05-29 21:31:14
    Od: "aqar" <a...@o...pl>

    > 824 zł brutto, poszukaj na sieci kalkulatorów które Ci to przeliczą na
    > netto. Na oko coś koło 650 zł.

    > 40 godzin od dosyć dawna.

    Tez kalkulowalem na 650zl netto, chodzilo mi o przyblizona kwote.Dziekuje.

    Gdzie w Internecie znajde oficjalna informacje o liczbie godzin.
    Zalezy mi na wiarygodnosci i wcale nie mam zamiaru podawzac Twojego zdania,
    lecz pokazac ja mojemu przyszlemu pracodawcy - bardziej z przekory i
    udowodnienia, ze mialem racje aniezeli aby cos zmieniac - dla scislosci
    podejmuje prace tzw. "na czarno" wiec nie bede walczyl o dwie godziny w ta czy
    w ta ;-)

    Pozdrawiam i dziekuje

  • 4. Data: 2004-05-30 17:59:11
    Od: s...@p...onet.pl

> [...]
    > Jaki jest obecnie wymiar czasowy w pelnym etacie - co do tego mam sprzeczne
    > informacje, nie wiem gdzie szukac - 40 godzin czy 42 ?

    Witam. Aktualnie obowiązują dwa pojęcia:
    minimalne wynagrodzenie - 824 zł brutto
    najniższe wynagrodzenie - 760 zł brutto.
    Pozdrawiam.

  • 5. Data: 2004-05-30 20:20:14
    Od: k...@g...pl (Konlin)

    Witaj aqar,

    W Twoim liście datowanym 29 maja 2004 (23:31:14) można przeczytać:
    > Gdzie w Internecie znajde oficjalna informacje o liczbie godzin.

    KP:

    Art. 129. § 1. Czas pracy nie może przekraczać 8 godzin na dobę i
    przeciętnie 40 godzin w przeciętnie pięciodniowym tygodniu pracy w
    przyjętym okresie rozliczeniowym nieprzekraczającym 4 miesięcy, z
    zastrzeżeniem § 2 oraz art. 135-138, 143 i 144.

    pzdr
    ki

    --
    K.O.N.L.I.N. k...@p...pl
    Kinetic Organism Normally for Logical Infiltration and Nullification,

    "How could you go?
    When you know how I need you
    To beat to a pulp on a Saturday night"

  • 6. Data: 2004-06-01 10:50:41
    Od: "aqar" <a...@o...pl>

    > Witam. Aktualnie obowiązują dwa pojęcia:
    > minimalne wynagrodzenie - 824 zł brutto
    > najniższe wynagrodzenie - 760 zł brutto.

    Ooo... :0