PracaGrupypl.praca.dyskusje › AHOLD Sp. z o.o. -> ktos slyszal ktos wie?

  • 1. Data: 2004-05-28 23:28:13
    Temat: AHOLD Sp. z o.o. -> ktos slyszal ktos wie?
    Od: "Slawomir Piwowarczyk" <s...@p...wp.pl>

    Majacych praktyczna, organoleptyczna i bezposrednia wiedze n/t powyzszej
    firmy prosilbym o wypowiedz.

  • 2. Data: 2004-05-29 09:14:40
    Temat: Re: AHOLD Sp. z o.o. -> ktos slyszal ktos wie?
    Od: "Łukasz" <b...@p...bo.nie.ubie.spamu>

    > Majacych praktyczna, organoleptyczna i bezposrednia wiedze n/t powyzszej
    > firmy prosilbym o wypowiedz.

    Jednym słowem: koszmar
    Wsakźnik rotacji pracowników wyższy niż w McDonaldach, co chyba mówi samo za
    siebie

  • 3. Data: 2004-05-29 20:05:09
    Od: "przemo77" <p...@e...NOSPAM.com.pl>

    Łukasz wrote:
> [...]

    Oni maja Alberty i Hypernovy. Ja pracowalem rok temu jako kierownik dzialu w
    Hyperbublu - jak masz jakies konkretne pytania to wal na prv.

    Ogolnie nie polecam tej firmy, ale lepsza taka praca niz zadna - niestety.

  • 4. Data: 2004-05-31 05:46:16
    Od: "fotech" <f...@p...onet.pl>

    > Majacych praktyczna, organoleptyczna i bezposrednia wiedze n/t powyzszej
    > firmy prosilbym o wypowiedz.

    Nie wiem, na jakie stanowisko aplikujesz, bo to dla takiej firmy kluczowa
    sprawa.
    Ahold jest jedna z najwiekszych sieci handlu detalicznego w Europie.
    Sa tam dobre stanowiska, i słabsze, sa w sklepach i w administracji ... sa
    zadowoleni i nie. Ale ta firma zatrudnia kilka tysiecy ludzi, wiec obie
    grupy sie powiększaja systematycznie.

    Wojtek

  • 5. Data: 2004-05-31 06:43:11
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

> [...]
    > zadowoleni i nie. Ale ta firma zatrudnia kilka tysiecy ludzi, wiec obie

    A ja tam pracowalem .... i wystarczy mi to do konca zycia.