PracaGrupypl.praca.dyskusje › Cash & Candy (przestroga)

  • 1. Data: 2004-05-28 22:45:27
    Temat: Cash & Candy (przestroga)
    Od: "pompito" <p...@p...onet.pl>

    jako że powyższa firma szuka chętnych do pracy ( współpracy)
    dając mnóstwo ogłoszeń o rekrutacyjnych
    pragnąłbym przestrzec przed podejmowaniem współpracy z tą firmą
    gdyż współpraca z tą firma zwylkre kończy się po 2 3 miesiącach
    firma całą swoją działalnośc opiera na
    kredytowniu sie u osób współpracujących
    co w konsekwencji prowadzi do plajty

    pompito

  • 2. Data: 2004-06-28 07:39:41
    Temat: Re: Cash & Candy (przestroga)
    Od: "Kaska" <k...@v...pl>

    Użytkownik "pompito" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pragnąłbym przestrzec przed podejmowaniem współpracy z tą firmą
    > gdyż współpraca z tą firma zwylkre kończy się po 2 3 miesiącach

    Chciałabym odpowiedzieć na zarzuty pompito, że firma utrzymuje się z
    kredytowania u osób współpracujących. Otóż jest to totalna bzdura i
    nieprawda.
    Pracowałam w tej Firmie prawie 4 lata. Uczciwą i solidną pracą zarobiłam
    tyle ,że teraz mam swój biznes a PH który przejął po mnie rynek ma się z
    tego co wiem bardzo dobrze i nie narzeka. Jak ktoś jest cwaniak i krętacz to
    w żadnej Firmie daleko nie zajdzie. A Cash tępi takich , bo i dlaczego miała
    by to tolerować. Firma stale idzie do przodu i się rozwija, proponuje
    współpracę na zasadzie działalności gospodarczej i umowy o prace, daje
    samochody itp. Jak ktoś szuka stabilnej pracy i dobrego zarobku to polecam.

    Kasia