PracaGrupypl.praca.dyskusje › [OFE] czy Allianz nie przesadza z iloscia danych?

  • 1. Data: 2004-05-29 07:26:36
    Temat: [OFE] czy Allianz nie przesadza z iloscia danych?
    Od: "ATZ Rzeszow" <a...@n...gazeta.pl>

    Po przeprowadzce z innego OFE do OFE Allianz tak sie zlozylo, ze dostalem
    od nich swiezutkie zestawienie skladek za miniony okres. Wszystko byloby
    ok, gdyby nie to ze w zwyklym liscie przesylaja nr mojego rachunku w OFE,
    nr PESEL i nr dowodu osobistego. Te dane spokojnie wystarczaja do
    sprawdzenia przez osobe trzecia stanu mojego rachunku przez www lub
    telefon.

    W poprzednim funduszu ze wzgledow bezpieczenstwa zaprzestali po roku
    przesylania nr PESEL. Czy Allianz jest tu wyjatkiem? Jak jest w innych
    funduszach?

    GP

  • 2. Data: 2004-05-29 08:47:03
    Temat: Re: [OFE] czy Allianz nie przesadza z iloscia danych?
    Od: "Mariusz Piotrowski" <p...@g...pl>

    Al jaja nieprofesjonalizm niektórych OFE nie zna granic. Natomiast warto się
    cieszyć, że wogóle masz regularnie składki odciągane z ZUSu dop OFE nie
    wszyscy są takimi szczęściarzami.

  • 3. Data: 2004-05-29 11:30:13
    Od: "ATZ Rzeszow" <atz_rzeszow@_SPAMIK_PRECZ_gazeta.pl>

    Użytkownik "Mariusz Piotrowski" <p...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:c99ine$9ha$1@news.onet.pl...
    > Al jaja nieprofesjonalizm niektórych OFE nie zna granic. Natomiast warto
    się
    > cieszyć, że wogóle masz regularnie składki odciągane z ZUSu dop OFE nie
    > wszyscy są takimi szczęściarzami.

    Nie napisalem, ze mam regularnie :)
    Ale jak na ZUS to jest przyzwoicie nie liczac paru skladek sprzed 2-3 lat
    :)

    GP

  • 4. Data: 2004-05-29 19:10:40
    Od: "Greg" <o...@o...op.pl>

    ATZ Rzeszow w news:c99s8j$ftj$1@inews.gazeta.pl napisał(a):

    > Nie napisalem, ze mam regularnie :)
    > Ale jak na ZUS to jest przyzwoicie nie liczac paru skladek
    > sprzed 2-3 lat :)

    Tak przy okazji - lepiej Allianz, czy Commercial Union? Allianz mniej sobie
    odciaga, ale tez ma chyba mniejsza skutecznosc wydzierania pieniedzy z ZUS
    i jest tez zdecydowanie mniejszym funduszem niz CU.

    pozdrawiam
    --
    Greg
    Nie Tylko Poezja - http://republika.pl/szedhar/

  • 5. Data: 2004-05-30 09:20:23
    Od: "Avenger" <avenger666@ s i l e s i a n e t. pl>

    Użytkownik "Greg" <o...@o...op.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > odciaga, ale tez ma chyba mniejsza skutecznosc wydzierania pieniedzy z ZUS
    > i jest tez zdecydowanie mniejszym funduszem niz CU.

    Wydzierania pieniedzy z ZUS? 98% Polakow ma bardzo mylne wyobrazenie, ze ZUS
    sie ociaga z przesylaniem pieniedzy do OFE. Jesli Wasi pracodawcy poprawnie
    wypelniaja dokumenty rozliczeniowe za ubezpieczonych to pieniazki do OFE
    leca bez zadnych przeszkod. Problemem tutaj nie jest ZUS (no moze w malutkim
    procencie), ale pracodawcy ktorzy popelniaja bledy w dokumentach, potem
    ociagaja sie z ich korygowaniem ... a co za tym idzie powstaja zaleglosci w
    przekazywaniu skladek (ale nie z winy ZUS tylko platnikow).

    Ave

  • 6. Data: 2004-05-31 08:08:00
    Od: asmodeush <a...@p...onet.pl>

    ATZ Rzeszow wrote:
> [...]
    > nr PESEL i nr dowodu osobistego. Te dane spokojnie wystarczaja do
    > sprawdzenia przez osobe trzecia stanu mojego rachunku przez www lub

    Pomijając kwestie przesyłania danych listem zwykłym, to bardzo szybko
    zmieniłbym bank. PESEL i nr dowodu naprawdę bardzo łatwo zdobyć, jeśli
    dla banku ich znajomość jest wystarczającym potwierdzeniem tożsamości,
    to o pomste do nieba bardziej woła nieprofesjonalizm banku niż OFE.

  • 7. Data: 2004-06-01 06:09:36
    Od: "ATZ Rzeszow" <atz_rzeszow@_SPAMIK_PRECZ_gazeta.pl>

> [...]
    > dla banku ich znajomość jest wystarczającym potwierdzeniem tożsamości,
    > to o pomste do nieba bardziej woła nieprofesjonalizm banku niż OFE.

    Ta tylko chodzi o rachunek w funduszu a nie banku...

    GP

  • 8. Data: 2004-06-01 06:12:41
    Od: "ATZ Rzeszow" <atz_rzeszow@_SPAMIK_PRECZ_gazeta.pl>

> [...]
    zaleglosci w
    > przekazywaniu skladek (ale nie z winy ZUS tylko platnikow).

    Akurat w moim przypadku winny jest na 100% ZUS - do czego juz raz sie
    przyznali stwierdzajac, ze musza uporzadkowac system informatyczny. Teraz
    czekam na kolejna odpowiedz z ZUS-u - nie daruje im zaleglych skladek
    sprzed 2 lat. Firma placi wszystko, a co roku sa problemy ze skladkami za
    styczen - luty.

    GP