PracaGrupypl.praca.dyskusjeNagroda (nie jubileuszowa) › Re: Nagroda (nie jubileuszowa)
    From: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUfantastyka.com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Nagroda (nie jubileuszowa)
    Date: Sun, 12 Nov 2006 09:12:19 +0100

    Any User napisał(a):
    > Bo tak właśnie powinno być (oczywiście z wyłączeniem łamania prawa, np.
    > z tym strzelaniem, czy mydłem). Podwładny powinien bezwarunkowo
    > wykonywać polecenia przełożonego. A ten z kolei swojego przełożonego.
    > Jak inaczej wyobrażasz sobie sprawne działanie mechanizmu, jakim jest
    > firma?

    I tu mi się ciśnie na usta bardzo brzydkie słowo na określenie twojego
    stanu umysłu.

    Szef, każe wykopać rów operatorowi koparki, w/g planów wszystko jest ok
    czyli nie każe mu robić czegoś niezgodnego z prawem. Ten operator
    odmawia bo wie, że tam są położone kable. Wie, bo rok wcześniej w tym
    miejscu kopał właśnie po to żeby te kable położyć. I widocznie w planach
    jest błąd. Dzięki jego odmowie dzielnica nie została pozbawiona prądu
    (czy czegoś tam innego).
    W/g ciebie to tego operatora to się powinno przynajmniej wychłostać za
    sypanie piasku w tryby sprawnie działającego mechanizmu.

    To co ty proponujesz to obóz koncentracyjny. Bo jak inaczej wymusisz
    BEZWARUNKOWE wykonywanie poleceń u myślących ludzi? Padniesz na kolana i
    będziesz błagał operatora koparki żeby jednak kopał?

    Twój mechanizm od myślenia nie działa sprawnie. Czas na wymianę oleju.

    ciebie nie pozdrawiam
    PiotrK