PracaGrupypl.praca.dyskusjeNagroda (nie jubileuszowa) › Re: Nagroda (nie jubileuszowa)
    From: camel <g...@f...gotdns.com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Date: Sun, 12 Nov 2006 04:44:12 +0100
    Subject: Re: Nagroda (nie jubileuszowa)

    On 2006-11-12 01:52:23 +0100, "Any User" <a...@d...com> said:

    > Bo tak właśnie powinno być (oczywiście z wyłączeniem łamania prawa, np.
    > z tym strzelaniem, czy mydłem). Podwładny powinien bezwarunkowo
    > wykonywać polecenia przełożonego. A ten z kolei swojego przełożonego.
    > Jak inaczej wyobrażasz sobie sprawne działanie mechanizmu, jakim jest
    > firma?

    Wiesz, są podłości, które są zapisane w polskim prawie, które jest do
    tego luźne i pozwala urzędnikowi postąpić tak czy siak. I co on
    wybiera? Poza tym jak sobie kto wyobraża sprawne działanie, a jak
    faktycznie działają urzędy, to dwie różne sprawy. Duża część
    ustawodawstwa naszego kraju nie jest respektowana ani przez urzędy ani
    przez ludzi (to fakt - są całe tomy martwych ustaw!!). To już nie jest
    kraj - to wielka kłótnia. I tylko dlatego jakoś to się trzyma, bo 98%
    ma to wszystko w dupie i zajmuje się swoimi sprawami. Napisałem
    skrótowo, ale po przemyśleniu przyznasz, że jest to nawet
    optymistyczne. Giertychy i Kaczorki se mogą tworzyć, a my to i tak
    olejemy, jak olewaliśmy komunę i olewamy wezwania Glempa do
    wyskakiwania z forsy na "świątynię opaczności". A władza bawi się w
    swoje klocki i psuje ile może.

    --
    -Never suspect conspiracy if incompetence could achieve the same result.