PracaGrupypl.praca.dyskusjeNadchodzi normalność › Re: Nadchodzi normalność
  • Data: 2009-02-17 16:16:54
    Temat: Re: Nadchodzi normalność
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości
    news:24d06f34-a686-41b5-8cad-670f49bad40d@h16g2000yq
    j.googlegroups.com
    mihau <m...@g...com> pisze:

    > Brawo, Jotte.
    Dziękuję, dziękuję.

    > Umowę podpisałeś, ale w mordę i tak możesz dać?
    Czemu nie, jak chłystek zasłuży?
    Nie chce mi się teraz szukać umów, ale o ile dobrze pamiętam w żadnej nie
    stoi, że nie dam w mordę.

    > Jak
    > pracodawca - dojna krowa, z której "pozyskujesz pieniądze" - zacznie
    > się kierować swoim interesem, to strzelisz mu w gębę?
    Wydawało mi się, że napisałem wyraźnie i jasno kiedy mogę to zrobić.
    Ale żeś dureń, to i nie pojąłeś, zaś tłumaczenia specjalnie dla
    niepełnosprawnego umysłowo warty nie jesteś.

    > Czyżby
    > towarzyszyło temu przekonanie, że sam w swoją potem nie oberwiesz,
    > czerwony buraku?
    A co ci, kmiocie, do tego?

    --
    Jotte