PracaGrupypl.praca.dyskusje › Na zmywak do Tallin-a,czarne wizje o pracy Polaków na terenie byłego ZSRR spełniają się

  • 11. Data: 2006-10-22 11:54:02
    Temat: Re: Na zmywak do Tallin-a,czarne wizje o pracy Polaków na terenie by3ego ZSRR spe3niaj? sie
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    nie pisze tutaj akuraty o zusie angielskim (o boze to chyba by doprowadzilo
    do upadku monarchii)
    ale ciekawy link
    http://www.ukstudentlife.com/Work/Employment.htm

  • 12. Data: 2006-10-22 11:58:42
    Od: "zasit" <z...@w...pl>

    o estonii
    http://www.worldwide-tax.com/estonia/estonia_tax.asp

  • 13. Data: 2006-10-22 12:14:53
    Od: "zak" <z...@p...pl>

    tak mi sie wydaje ze place brutto w polsce sa moze jeszcze
    wieksze niz w estonii, litwie,lotwie czy slowacji, ale netto
    to juz chyba nie. A przeciez liczy sie netto.
    Polska to jdenak straszny syf

  • 14. Data: 2006-10-22 12:20:35
    Temat: Re: Na zmywak do Tallin-a,czarne wizje o pracy Polaków na terenie byłego ZSRR spełniają się
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    zak napisał(a):

    > o to ze niektorym sie w polsce daje duza kase tylko za to
    > ze potrafia krzyczec i prostestowac.

    To podnieś się, zacznij krzyczeć i oprotestuj prostujących. :) Jak to dobrze
    rozegrasz, to zgarniesz kasę tych krzyczących i protestujących, a potem jeszcze
    swoją za to, że oprotestowałeś protestujących. :)

    > Zupelnie bezpodtawnie, i to jest moja kasa a rozdaja ja jakies karly.

    Takich karłów sobie wybraliśmy, to tak mamy. Wprawdzie ja na nich nie
    głosowałem, ale na tym polega demokracja, że wygrywa większość. Nie pierwszy
    to śmieszny rząd na świecie i z pewnością nie ostatni.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 15. Data: 2006-10-22 12:22:01
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    zak napisał(a):

    > tak mi sie wydaje ze place brutto w polsce sa moze jeszcze
    > wieksze niz w estonii, litwie,lotwie czy slowacji, ale netto
    > to juz chyba nie. A przeciez liczy sie netto.
    > Polska to jdenak straszny syf

    Ja płacę ~10% podatku.
    Mówisz, że w Estonii, Litwie, Łotwie czy Słowacji płaciłbym mniejszy?

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 16. Data: 2006-10-22 12:28:31
    Od: "zak" <z...@p...pl>

    > Ja płacę ~10% podatku.
    > Mówisz, że w Estonii, Litwie, Łotwie czy Słowacji płaciłbym mniejszy?

    tez tak robilem, ale jak zostalem zatrudniony w innej firmie to place
    normalnie
    42% zus
    jakies 22% pit
    22% vat
    +jakies grosze za akcyze na alkochol.

    w tamtej spotkalem sie z limitem zarobkow, tu i tak mam wiecej,
    ale wciaz sa to grosze. I tu nie chcieli juz na umowe o dzielo, wiesz
    powinno sie placic normalnie podatki na umowe o prace.

  • 17. Data: 2006-10-22 12:34:24
    Od: "zak" <z...@p...pl>

> [...]
    > jeszcze
    > swoją za to, że oprotestowałeś protestujących. :)

    hehe tak juz widze te prostesty proramistow, administratorow, grafikow :D
    lol, ja jestem normalnym, spokojnym, pracowitym czlowiekiem.

> [...]
    > pierwszy
    > to śmieszny rząd na świecie i z pewnością nie ostatni.

    nie nie my, tylko grupy uprzywilejowane zeby dalej ciagnac ten koszmar.
    Dlatego nie utorzsamiam sie juz z polakami (tz. z wiekszoscia) bo to banda
    nierobow. (pomijam te 5mln ludzi w prywatnych firmach, ktorzy pracuj na
    cale spoleczenstwo)

  • 18. Data: 2006-10-22 12:39:06
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    zak napisał(a):

    [...]

    > w tamtej spotkalem sie z limitem zarobkow, tu i tak mam wiecej,
    > ale wciaz sa to grosze. I tu nie chcieli juz na umowe o dzielo, wiesz
    > powinno sie placic normalnie podatki na umowe o prace.

    Skoro Ci obciążenia podatkowe wynikające z um. o pracę nie pasują, to zmień
    formę umowy. Ja grzecznie mówię na wstępie, że chciałbym tylko um. o dzieło,
    nawet jeżeli oferują mi um. o pracę i pracodawcy zazwyczaj na to idą.

    Ale oczywiście musisz sam sobie odpowiedzieć, czy przywileje wynikające
    z um. o pracę to coś bez czego możesz się obyć, czy nie. :)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 19. Data: 2006-10-22 12:41:29
    Od: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>

    zak napisał(a):

    [...]

> [...]
    > nierobow. (pomijam te 5mln ludzi w prywatnych firmach, ktorzy pracuj na

    Ale te 5mln to sobie z sufitu wziąłeś? :)

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl

  • 20. Data: 2006-10-22 13:34:54
    Od: "zak" <z...@p...pl>

    > Ale te 5mln to sobie z sufitu wziąłeś? :)

    ze statystyk