PracaGrupypl.praca.dyskusjeNa zmywak do Tallin-a,czarne wizje o pracy Polaków na terenie byłego ZSRR spełniają się › Re: Na zmywak do Tallin-a,czarne wizje o pracy Polaków na terenie byłego ZSRR spełniają się
    From: Wojciech Bańcer <p...@p...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Na zmywak do Tallin-a,czarne wizje o pracy Polaków na terenie byłego
    ZSRR spełniają się
    Date: Sun, 22 Oct 2006 12:20:35 +0000 (UTC)

    zak napisał(a):

    > o to ze niektorym sie w polsce daje duza kase tylko za to
    > ze potrafia krzyczec i prostestowac.

    To podnieś się, zacznij krzyczeć i oprotestuj prostujących. :) Jak to dobrze
    rozegrasz, to zgarniesz kasę tych krzyczących i protestujących, a potem jeszcze
    swoją za to, że oprotestowałeś protestujących. :)

    > Zupelnie bezpodtawnie, i to jest moja kasa a rozdaja ja jakies karly.

    Takich karłów sobie wybraliśmy, to tak mamy. Wprawdzie ja na nich nie
    głosowałem, ale na tym polega demokracja, że wygrywa większość. Nie pierwszy
    to śmieszny rząd na świecie i z pewnością nie ostatni.

    --
    Wojciech 'Proteus' Bańcer
    p...@p...pl