PracaGrupypl.praca.dyskusjeNa jakiej zasadzie zatrudnia się studenta i za ile › Re: Na jakiej zasadzie zatrudnia się studenta i za ile
  • Data: 2004-04-29 17:24:02
    Temat: Re: Na jakiej zasadzie zatrudnia się studenta i za ile
    Od: "Muertius" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Praca ta polega na pisaniu aplikacji w Microsoft Visual C++ przy użyciu
    > bibliotek dot. CADa
    > Pracuję ok 10-12 godzin tygodniowo w siedzibie firmy (biurze) w jednym z
    > większych miast w Polsce.
    > Zatrudniony będę na umowę o dzieło bądź umowę zlecenie.
    > Składkę zdrowotną opłaca mi uczelnia więc są niższe koszty mojego
    > utrzymania. Ubezpieczenie zdaje się
    > ze też opłaca mi uczelnia (ale tego nie jestem pewien)

    to ze koszty utrzymania sa nizsze nie znaczy ze dostaniesz wiecej...

    > Moje drugie pytanie dotyczy zarobków - tzn. ile myślicie że powinienem
    > oczekiwać np w przeliczeniu na godzine.

    mam znajomych informatykow z polibudy gdanskiej ktorzy ciesza sie z 7,5zl/h
    wiekszosc pracodawcow wychodzi z zalozenia ze student nie potrzebuje wiele
    pieniedzy...10zl/h to rozsadne pieniadze....
    bierz ile sie da i zdobywaj doswiadczenie ...