PracaGrupypl.praca.dyskusjeNa jakiej zasadzie zatrudnia się studenta i za ile › Re: Na jakiej zasadzie zatrudnia się studenta i za ile
  • Data: 2004-04-30 06:53:01
    Temat: Re: Na jakiej zasadzie zatrudnia się studenta i za ile
    Od: "Muertius" <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > większej bzdury dawno nie czytałem...

    tego ze informatyk dostaje 7zl/h i nie placze??
    nic nie poradze ze zaden z moich znajomoych studentow nie dostaje wiecej jak
    10zl/h -czyzby nieudolnosc? (polibuda gdanska)

    > moja rada:
    > Ceń się od samego początku zawodowej kariery, bo nikt inny Cię
    > nie doceni. Dychę za godzinęto jak ktośwyżej napisał płacą za
    > kopanie rowów. Jak pracujesz głową, kosztujesz znacznie więcej.

    gdzie mozna kopac rowy za 10zl/h??-znam mnostwo osob ktore za te pieniadze
    by to robilo- moze w warszawie tak jest ale nie tu...
    przecietny student pracuje w hipermarkecie za 5zl/h brutto- roznoszenie
    gazet i ulotek to max 10zl....
    pracowanie glowa masz racje kosztuje wiecej ale jak uda znalezc sie cos
    dobrze platnego znalezc...
    cen sie od samego poczatku zawodowej kariery to zostaniesz bezrobotnym -
    chyba ze jestes naprawde dobry w tym co robisz ...