PracaGrupypl.praca.dyskusjeNa jakiej zasadzie zatrudnia się studenta i za ile › Re: Na jakiej zasadzie zatrudnia się studenta i za ile
  • Data: 2004-05-02 08:46:40
    Temat: Re: Na jakiej zasadzie zatrudnia się studenta i za ile
    Od: jurson <j...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To wyżej to niby do mnie? hue hue
    > Pracuję od dziesięciu lat, od zawsze na swoim i nigdy nie
    > byłem dłużej niż kilka dni bez zajęcia. I pomimo stosunkowo
    > wysokich stawek jest tak cały czas. ;-)
    > A znajomi za oceanem pracują i mają się dobrze ;-)))
    tu sam sobie odpowidasz parcujesz 10 lat, na swoim, masz jakąś pozycję
    na rynku, zaczynałeś w czasach dobrych dla informatyków, teraz masz
    doświadczenie to możesz się cenić. Niestety bez doświadczenia
    niezależnie czy na studiach czy zaraz po teraz możesz dostać max 10zł/h
    i trzeba się cieszyć jeśli to netto. Programistów jest teraz dużo i nie
    wchodzę tu w standardową polemikę czy dobrych czy złych.
    Inna sprawa, że kilka miesięcy doświadczenia zazwyczaj podnoszą te
    zarobki dość znacznie. Tak było w moim i znajomych przypadku. (Właśnie
    kończę studia).
    Jedno co powiem brać co dają i zdobywać doświadczenie a sie bedzie mozna
    cenic jak kolego