PracaGrupypl.praca.dyskusjeNa czyje rece nalezy przeslac gratulacje... › Re: Na czyje rece nalezy przeslac gratulacje...
  • Data: 2004-07-08 11:18:14
    Temat: Re: Na czyje rece nalezy przeslac gratulacje...
    Od: "Ghost" <...@...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztofsf" <k...@p...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:opsatgcuj15g9cba@62.233.223.195-ip-bimap.salsa.
    pl...
> [...]
    http://groups.google.com/groups?hl=pl&lr=&ie=UTF-8&t
    hreadm=873cfptlb0.fsf%40larch.priv.rotfl.eu.org&rnum
    =29&prev=/groups%3Fq%3Dmoderator%2Bgroup:pl.praca.dy
    skusje%26hl%3Dpl%26lr%3D%26ie%3DUTF-8%26group%3Dpl.p
    raca.dyskusje%26lr%3D%26start%3D20%26sa%3DN

    > Czy znasz niektore nazwiska i nicki?
    >
    > Ja wtedy np. caly czas bronilem aktualnego moderatora, ktory uwazam dobrze
    > wywiazywal sie z moderowania.

    Ooops, ta dyskusja naprawde byla szalona - "Obrony przed komercjalizacją
    Usenetu" jak ladnie napisal niejaki Dariusz Jaworski. Jak widac "Polskie
    piekielko" znalazlo sobie juz w usenecie swoj kacik.