PracaGrupypl.praca.dyskusjeNa czyje rece nalezy przeslac gratulacje... › Re: Na czyje rece nalezy przeslac gratulacje...
  • Data: 2004-07-08 11:38:39
    Temat: Re: Na czyje rece nalezy przeslac gratulacje...
    Od: "chinol" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    NASK

    > Im szybciej zrozumiesz fakty, tym szybciej (oby) przyjdzie Ci pogodzenie
    się
    > z rzeczywistością?

    > Ciekawe jest to co powiadasz. Ciekawe, czy ludzie na pl.soc.prawo myślą
    > podobnie :)

    Oczywiscie pl.soc.prawo zajmuje sie wycenami wartosci niematerialnych jaka
    jest prawo do zarzadzania hierarchia pl. Pozatym co mnie obchodzi, co mysli
    ktos z jakiejs grupy. Fakty sa faktami, chocbys nie wiadomo jak dlugo
    probowal twierdzic ze nie sa. Jesli twierdzisz ze Usenet a hierarchia pl to
    to samo to daj jakis argument prosty i zrozumialy.

    > Bo Tomek wyraził taką ochotę. Za chwilę może przestać mu to pasować i
    będzie
    > ustalał FAQ odgórnie.

    Tomek wyrazil taka ochote hmmmm. A ogolne zasady funkcjonowania usenetu na
    swiecie ? Tam tez rozne tomki wyrazaja lub nie ochote i zmieniaja wszystko
    bo maja chciejstwa ?

    > Ciekawe. Od kiedy to użytkownicy zakładają nowe grupy na serwerach?

    Dobrze wiesz o czym pisze, wiec dygresja rodem z piaskownicy (bez urazy).

    > Pytałeś go już o to?
    > Fajne są nawet te Twoje spiskowe teorie. Coś mi się jednak wydaje, że
    Usenet
    > chyba nie jest stworzony dla Ciebie.

    A mi sie wiesz co wydaje ? Ze ty dostajesz goraczki jak widzisz moj nick. I
    powiem ci tyle, ze zaczyna mnie to do bulu bawic bo dawno nie spotkalem w
    zyciu takiego modela jak ty. Czepiasz sie wszystkiego co napisze.
    Dostrzegasz uszczypliwosc we wlasnym kierunku nawet jak pisze do Nahii ze
    jest fajna laska. OPANUJ SIE CHLOPIE Nie wszystko kreci sie wokol ciebie.
    Nie jestes pepkiem tego swiata (a jesli juz to blizej ci do innego organu
    tego swiata).

    Walisz mi tu teksty jeden po drugim stosujac metode "religijna". Stwierdzasz
    jakis fakt i czekasz az ktos w to uwierzy, bo argumentacji nie chcesz (nie
    potrafisz) napisac i wszyscy maja padac na twarz bo guru maciuszko cos
    powiedzial.
    Sugerujesz mi jakies godzenia sie z rzeczywistoscia (co wogule nie ma sensu)
    czy spiskowe teorie niewiadomo czego. Zeby sie z czyms godzic to sie trzeba
    najpierw klocic. Czyz nie ? Ja nie mam kompleksu usenetu, nie jest on
    calym moim zyciem a TS nie jest obiektem mojej milosci.
    Bawisz mnie czlowieku do lez.

    Tomek