PracaGrupypl.praca.dyskusjeNa czyje rece nalezy przeslac gratulacje... › Re: Na czyje rece nalezy przeslac gratulacje...
  • Data: 2004-07-08 18:47:37
    Temat: Re: Na czyje rece nalezy przeslac gratulacje...
    Od: "PiotrG" <p...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A mianowicie chodzilo mi o _przestrzeganie_ _ZASAD_.
    Jasne. A kolega to 50km/h po miescie _zawsze_ jezdzi i przy parkowaniu
    zostawia 1.5m wolnego od sciany?

    > Albo sie do nich stosujesz (i w przypadku ppo Twoje ogloszenie sie
    > ukaze), albo nie (i Twoje ogloszenie sie nie ukaze, i Ty nie masz prawa
    > miec o to jakiekolwiek pretensje).
    Kurcze, czlowieku, pisalem w ktoryms z poprzednich topicow, ze w
    obecnej sytuacji panujacej w kraju grupa p.p.o. pelni szczegolna role -
    pomaga znalezc prace tym, ktorzy jej koniecznie potrzebuja. Ze
    spolecznego punktu widzenia praca jest jednym z najwyzszych dobr i
    jakiekolwiek dzialania, przeszkadzajace innym w jej uzyskaniu, nie moga
    byc w normalnym spoleczenstwie akceptowalne.
    A silowe egzekwowanie _ZASAD_ istotnych dla informatykow, a nie
    dla uzytkownikow grupy, nosi znamiona takiego dzialania.
    Jesli chcesz, zapytaj na grupie, czy komukolwiek szukajacemu pracy
    przeszkadza kilka krzaczkow w tekscie posta? Dam glowe, ze ci, ktorzy
    sa rzeczywistymi uzytkownikami p.p.o. - czyli szukajacy pracy - zweryfikuja
    Twoja wiare w _ZASADY_.
    A skoro nie szukasz pracy to co Cie obchodzi, jak napisane sa posty na
    p.p.o. ? Tak w imie _ZASAD_ zagladasz? Co by sie poprzekomarzac
    deczko?

    > Sa tylko tacy, ktorzy potrafia narzekac, rzucac miesem i obrazac innych.
    > Ale czemu tu sie dziwic? Taka Polakow mentalnosc...
    Dokladnie kolega potwierdza to swoimi postami.
    Ten sam problem widac we wszelkich stukturach w Polsce: ktos tak
    naprawde wcale nie zainteresowany merytoryka tematu (tutaj: szukaniem
    pracy) ustala dla plebsu zasady, a potem sie dziwi, ze nikt mu nie dziekuje.

    PiotrG