PracaGrupypl.praca.dyskusjeNa czyje rece nalezy przeslac gratulacje... › Re: Na czyje rece nalezy przeslac gratulacje...
  • Data: 2004-07-05 11:58:21
    Temat: Re: Na czyje rece nalezy przeslac gratulacje...
    Od: "chinol" <p...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > PROGRAMISTĘ APLIKACJI INTERNETOWYCH

    > Uff. Jak dobrze, że dodałeś 'wg mnie'.
    >
    > BTW: Niestety tak to jest, że niezależnie od tematu i dyskutantów, zawsze
    > najbardziej słychać pieniaczy i 'niezadowolonych', a nie tych, którym
    > pasuje.

    Znowu musze w punktach:
    1. Masz prawo sie nie znac, bo nie jestes programista (tak mniemam) ale
    'programista aplikacji internetowych' to wg ciebie DOKLADNY opis stanowiska
    pracy ?? Wg mnie to NAZWA stanowiska pracy. Opis stanowiska pracy
    (nadmieniam ze dokladny - zgodnie z FAQ) to chyba cos wiecej niz nazwa.
    2. Jestes szybszy niz ustawa przewiduje w odpowiadaniu na posty nie
    skierowane do ciebie.
    3. Wiem ze wolisz posty o topicu "Moderator debest" albo "Tak trzymac !!" -
    tu nie chodzi o to ze cos komus nie pasuje (moze to wreszcie zauwazysz).
    4. Nie pisz o mnie niezadowolony w pazurkach, bo ja jestem autentycznie
    niezadowolony. A moje niezadowolenie wynika z tego, ze jest duzo skarg na
    p.p.dyskusje na wasz temat, a ty zamiast rozladowac problem to go jeszcze
    napedzasz wlasna arogancja (zeby nie powiedziec "chamstwem").
    5. Znasz moje zdanie na swoj temat - regularnosc pojawiania sie ogloszen na
    p.p.o. wzrosla, wiec nie jade po moderatorach rowno tak jak kiedys, lecz
    twoj styl odpowiadania sie nie zmienia, wiec wybacz ale dalej bede traktowal
    cie jak zwykleko chloptasia, co go tato wsadzil na wysokie stanowisko w
    biurze panstwowym. Wiec nie czepaim sie ciebie jako moderatora tylko
    prywatnie jako ciebie.

    Pa
    Tomek