PracaGrupypl.praca.dyskusjeNa czyje rece nalezy przeslac gratulacje... › Re: Na czyje rece nalezy przeslac gratulacje...
  • Data: 2004-07-05 12:06:46
    Temat: Re: Na czyje rece nalezy przeslac gratulacje...
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    chinol <p...@o...pl> wrote:

    > 2. Jestes szybszy niz ustawa przewiduje w odpowiadaniu na posty nie
    > skierowane do ciebie.

    Jeśli jesteś nowy w Usenecie i masz z tym jakiś problem - zapoznaj się z
    Google.

    > 4. Nie pisz o mnie niezadowolony w pazurkach, bo ja jestem autentycznie

    Och. Cóż za światła analiza. To jest nawet zabawne.

    > niezadowolony. A moje niezadowolenie wynika z tego, ze jest duzo skarg na
    > p.p.dyskusje na wasz temat, a ty zamiast rozladowac problem to go jeszcze

    Taaak. Dużo skarg od:
    1. pieniaczy (takich jak np. Ty)
    2. bardzo niezadowolonych pracodawców, którzy sobie nawet nie potrafią
    skonfigurować czytnika
    3. powyższe w jednej osobie

    > napedzasz wlasna arogancja (zeby nie powiedziec "chamstwem").

    Mam Ci przytoczyć msg-id Twoich własnych wypowiedzi?

    > 5. Znasz moje zdanie na swoj temat - regularnosc pojawiania sie ogloszen na
    > p.p.o. wzrosla, wiec nie jade po moderatorach rowno tak jak kiedys, lecz

    Podać msg-id?

    > twoj styl odpowiadania sie nie zmienia, wiec wybacz ale dalej bede traktowal

    Nie zamierzam odpowiadać na pomówienia i brak logiki (o nieznajomości FAQ
    nie wspomnę).

    > cie jak zwykleko chloptasia, co go tato wsadzil na wysokie stanowisko w
    > biurze panstwowym. Wiec nie czepaim sie ciebie jako moderatora tylko

    O widzisz. I znowu masz chamski ton wypowiedzi. Proszę spasuj, bo wydajesz
    się aż nadto sztuczny.

    > prywatnie jako ciebie.

    Rób to więc w kulturalny sposób. 'Chłoptasiu'.
    (jednak Cię wsadzę do KF-a, bo widzę, że styl wypowiedzi się nic a nic nie
    zmienił)

    --
    Przemysław Maciuszko