PracaGrupypl.praca.dyskusjeNa czyje rece nalezy przeslac gratulacje... › Re: Na czyje rece nalezy przeslac gratulacje...
  • Data: 2004-07-05 12:13:06
    Temat: Re: Na czyje rece nalezy przeslac gratulacje...
    Od: Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> szukaj wiadomości tego autora

    JarekW <j...@p...gazeta.pl> wrote:

    > trzykrotnie wyslano ogloszenie na grupe, żąglujac parametrami w nadziei ze
    > przejdzie

    Czy mógłbyś w takim razie trzymać się jednego wątku wypowiedzi? Zarzuciłeś
    tutaj moderatorom, że nie odpisują na Twoje maile 'dlaczego' (jak rozumiem -
    dlaczego Twoje ogłoszenia zostały odrzucone).

    > raz wyslano list do moderatora - niestety na grupe, co jak sie okazuje jest
    > bledem

    Cieszę się, że zdążyłeś się w międzyczasie zaznajomić z zawartością FAQ.

    > minal tydzien, rekrutacja zbliza sie ku koncowi a ogloszenie nie moze sie
    > przebic

    I znów - Ci niedobrzy moderatorzy pewnie Cię nie lubią, a Tobie tak bardzo
    zależy na ogłoszeniu, że nie robisz w tym kierunku nic.

    > Ale reasumujac:
    > - iteracje z grupa sa powolne - wiec umieszczenie ogloszenia trwa wiele dni

    Wiele, czyli jeden (3 w weekendy)?

    > - by zamiescic zwykle ogloszenie potrzeba zatrudnic wybitnego specjaliste od
    > usenetu, najlepiej z praktyka

    Powtórzę. Czy do restauracji wchodzisz w porwanym ubraniu, brudnych butach,
    plując na podłogę? Mam nadzieję, że w końcu zrozumiesz (Ty i inni Tobie
    podobni), że w Usenecie obowiązują pewne reguły i zasady. Jeśli komuś się
    one nie podobają - nie korzysta.

    > w moim przypadku czyni to ten kanal dystrybucji informacji bezuzytecznym.

    Twój problem (nikt nie będzie za Ciebie się starał i poświęcał czasu, abyś
    to Ty mógł znaleźć pracownika).

    > Oczywiscie 'puscilismy' tez ogloszenia 'normalnym' torem placac kupe szmalu
    > lacznie z ogolnopolskim GW-Praca, a ppo tez nas kosztowalo ilestam godzin
    > pracy kogos, tylko efekt byl zaden.

    Rotfl. Ileśtam godzin pracy? Raczysz żartować. Czekam aż napiszesz, że w
    związku z ogłoszeniem, które się nie okazało - poniosłeś jakieś koszta.

    > Moze nastepnym razem bedzie sprawniej...

    Może następnym razem zanim będziesz kłamał (zarzuciłeś moderatorom
    nieodpowiadanie na maile, podczas gdy żadnych maili do moderatorów nie
    wysyłałeś) - przemyśl sprawę jeszcze raz.

    --
    Przemysław Maciuszko