PracaGrupypl.praca.dyskusje › CV na 1 czy 2 strony?

  • 111. Data: 2010-09-20 15:32:24
    Temat: Re: Na 1 stronę - i mówię jak.
    Od: "jcm" <j...@1...pl>

    Użytkownik "konieczko" <t...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Za komuny pisalo sie zyciorys i tez bylo dobrze.

    Za komuny to był nakaz pracy. :)

    Kto nie pracował, podpadał władzy, jako tzw. niebieski ptak.

    Za komuny, o atrakcyjności danego stanowiska decydowała nie tyle wysokość
    wynagrodzenia, bo te były liche, podobnie jak dziś, ale tzw. "możliwości".

    Przynależność do PZPR umożliwiała karierę na stanowiskach kierowniczych.

    j.

  • 112. Data: 2010-09-20 15:35:37
    Od: "jcm" <j...@1...pl>

    Użytkownik "Jacek Kotowski" <b...@W...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    > Lepsze to niż rzucanie kalumni i oszczerstw zza tarczy anonimowości.

    Trudno powiedzieć, co jest gorsze.
    To tak jak porównywać biegunkę z wymiotami.

    > Kiedyś to się nazywało brakiem odpowiedzialności, honoru i
    > tchórzostwem. Teraz to pojęcia Panom nieznane.

    W usenecie nie ma "panowania". :)

  • 113. Data: 2010-09-20 15:38:19
    Od: "jcm" <j...@1...pl>

    Użytkownik "Irving Washington" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nie może pójść zwyczajnie do knajpy i schlać się na umór, bo przecież wszyscy
    > go znają. Uczy ich albo ich dzieci. Siara by była. Więc gdzie ma odreagować?
    > A teraz jeszcze skończyły się wakacje...

    Skąd wiesz, że tego nie robi?
    Wg mnie to on nie z tych co wylewają za kołnierz, ale może się myle? ;)

    Znacie się osobiście?

  • 114. Data: 2010-09-20 15:45:59
    Temat: Re: CV na 1 czy 2 strony?
    Od: "jcm" <j...@1...pl>

    Użytkownik "Irving Washington" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Pozdrów Krzysia ode mnie (były prezes jego klubu). Powinien się ucieszyć, bo
    > bardzo się lubimy.

    Jeśli będę miał okazję go spotkać, przekażę pozdr.
    Narazie nic jednak nie wskazuje, abym w najbliższym czasie miał odwiedzić
    gabinet ortopedy, ale kto wie.

    Czyżby M. Sobczyk był moim ziomkiem, (który wyemigrował do warszawki za
    chlebem)? :)

    j.

  • 115. Data: 2010-09-20 20:21:22
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i77nvs$kk2$1@inews.gazeta.pl Jacek Kotowski
    <b...@W...gazeta.pl> pisze:

    > A myjesz ją? Bo ze sposobu prowadzenia dyskusji wnioskuję, że się nie
    > myjesz.
    A nie pisałem, że mam twoje zdanie w swojej du**e.
    Ja je trzymam w d**ie kozy znajomego rolnika. I oczywiście nie myję jej.

    > Bezpiecznie się obraża innych ludzi będąc odgrodzonym anonimowością i
    > internetem,
    Pół zdania - 2 bzdury.

    > To tylko świadczy o niskiej jakości rozmówcy.
    A czy ja kiedyś ukrywałem, że uważam twoją jakość jako rozmówcy za niską?

    --
    Jotte

  • 116. Data: 2010-09-20 20:24:14
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:i77vnd$287s$3@news.mm.pl jcm <j...@1...pl> pisze:

    > Znacie się osobiście?
    Ale by jaja były jakby się okazało, że to tak naprawdę gość co u mnie klatkę
    sprząta i ulotki wynosi.
    A ja takiemu dzień dobry mówię co dzień prawie... :))

    --
    Jotte

  • 117. Data: 2010-09-20 20:45:54
    Od: "jcm" <j...@1...pl>

    > Ale by jaja były jakby się okazało, że to tak naprawdę gość co u mnie
    > klatkę sprząta i ulotki wynosi.

    Albo jego córka.

    > A ja takiemu dzień dobry mówię co dzień prawie... :))

    Niczego wykluczyć nie można. ;)

  • 118. Data: 2010-09-20 21:15:06
    Od: Irving Washington <m...@o...pl>

    On 20.09.2010 16:10, WOJSAL wrote:
    > 2 mln/12 = 166 tys. PLN na miesiac.
    > Ile osob pracuje nad zatrudnieniem jednego pracownika?
    Małe rozszerzenie bo widzę, że nie podałem wszystkich danych.

    Koszty są roczne, dotyczą call center o rotacji rzędu 60% (80 rekrutacji
    / zwolnień rocznie).

    Dochody 4 rekruterów uśrednione do 5000 brutto brutto.

    Obliczone koszty uwzględniają:
    - wynagrodzenia rekruterów (ich czasu pracy począwszy od analizy
    zapotrzebowania kadrowego, poprzez preselekcję, selekcję aż do momentu
    zatrudnienia),
    - koszty opłat ogłoszeń rekrutacyjnych,
    - koszty badań lekarskich, obsługi administracyjnej,
    - szkolenia BHP, szkolenia stanowiskowe, szkolenia miękkie,
    - wynagrodzenia telemarketerów (1587 brutto brutto) do momentu
    przekroczenia progu rentowności.

    Tyle pamiętam, bo nie mam przed sobą owej analizy (a robiliśmy ją jakieś
    4 godziny, więc pewnie coś pominąłem (-: ).

    W analizie nie uwzględniliśmy kosztów utraconych szans, co robi się
    czasami przy analizie ROI wdrożenia systemu ERP. Tutaj brakło na to czasu.

    > A to jest dobre pytanie.
    > Firmy nie maja czasu na czytanie CV (o ktore prosza by wyslac).
    > A przeciez podanie wiedelek zarobkowych moze byc bardzo istotnym
    > filtrem, oszczedzajacym czas na czytanie CV tych, ktorzy nie
    > sa zainteresowani praca za takie zarobki.
    Dokładnie tak. Spływa mniej, ale za to bardziej dopasowanych CV. Same
    koszty preselekcji zmniejszają się czasami o połowę.

    Kochana Mary!
    XXXXXXXXXXXXXXXXXX
    Tęsknię za Tobą tragicznie!
    A.T. Tappman, Kapelan Armii Stanów Zjednoczonych

  • 119. Data: 2010-09-20 21:17:07
    Od: Irving Washington <m...@o...pl>

    On 20.09.2010 17:38, jcm wrote:
    > Znacie się osobiście?
    Znam paru Jarków, w tym jednego totalnego, zaburzonego, analnego
    kretyna, więc jakaś szansa istnieje :)

  • 120. Data: 2010-09-20 21:18:35
    Od: Irving Washington <m...@o...pl>

    On 20.09.2010 17:45, jcm wrote:
    > Czyżby M. Sobczyk był moim ziomkiem, (który wyemigrował do warszawki za
    > chlebem)? :)
    Sobczyków jak mrówków, jak mawiał znajomy, więc chyba nie. Ja
    wyemigrowałem z Gliwic do Katowic (za żoną) a Ty zdaje się pochodzisz z
    północnego zachodu, prawda?