PracaGrupypl.praca.dyskusje › CV na 1 czy 2 strony?

  • 101. Data: 2010-09-20 07:56:20
    Temat: Re: CV na 1 czy 2 strony?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-09-20 09:52, Tomasz Kaczanowski pisze:

    > większość CV-ek była bez zdjęć, bo i po co powiększać niepotrzebnie
    > wysyłany plik i zawalać komuś skrzynkę...

    Taki argument, to może był dobry w XX wieku.

    --
    Liwiusz

  • 102. Data: 2010-09-20 11:30:14
    Od: WOJSAL <w...@N...pl>

    W dniu 15.09.2010 20:02, Irving Washington pisze:

    > Ranking najlepszych pracodawców w Polsce 2009 (Badanie Najlepsi
    > Pracodawcy 2009, Hewitt Associates, Warszawa 2010) obejmuje:
    >
    > 1. Quintiles
    > 2. ZPC Mieszko
    > 3. Pramerika
    > 4. Hilti Poland
    > 5.1. Sopockie Towarzystwo Ubezpieczeń Ergo Hestia
    > 5.2. Microsoft
    > 5.3. BlueMedia

    W jaki sposob mierzy się jakość pracodawcy?

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 103. Data: 2010-09-20 12:26:20
    Od: Irving Washington <m...@o...pl>

    On 20.09.2010 13:30, WOJSAL wrote:
    > W jaki sposob mierzy się jakość pracodawcy?
    Metodyka badania dostępna jest na stronach Hewitt.

    Kochana Mary!
    XXXXXXXXXXXXXXXXXX
    Tęsknię za Tobą tragicznie!
    A.T. Tappman, Kapelan Armii Stanów Zjednoczonych

  • 104. Data: 2010-09-20 12:27:32
    Od: Irving Washington <m...@o...pl>

    On 19.09.2010 23:39, jcm wrote:
    > Kiedy moje dziecko było jeszcze niemowlęciem, chodziłem z nim na
    > "przeglądy" do ortopedy o nazwisku Szczur.
    > Szczur, jak powszechnie wiadomo, jest zwierzątkiem, które kojarzy się
    > pejoratywnie.
    > A mimo to, przed gabinetem dr Szczura ustawiała się kolejka pacjentów
    > (był dobrym specjalistą).
    Pozdrów Krzysia ode mnie (były prezes jego klubu). Powinien się
    ucieszyć, bo bardzo się lubimy.

  • 105. Data: 2010-09-20 12:36:17
    Od: "jcm" <j...@1...pl>

    Użytkownik "WOJSAL" <w...@N...pl> napisał w wiadomości
    > W jaki sposob mierzy się jakość pracodawcy?
    > Pozdrawiam,
    > Wojtek

    Być może ilością wypitego alkoholu na wyjazdach integracyjnych?
    "Plebs" uwielbia takie rozrywki. ;)

    Ale na pewno nie wysokością średniego wynagrodzenia.

    j.

  • 106. Data: 2010-09-20 13:35:56
    Temat: Re: Na 1 stronę - i mówię jak.
    Od: "Jacek Kotowski" <b...@W...gazeta.pl>

    Jotte <t...@w...spam.wypad.polska> napisał(a):

    > Twoje zdanie mam w d..., znaczy no, wiesz gdzie.
    A myjesz ją? Bo ze sposobu prowadzenia dyskusji wnioskuję, że się nie myjesz.

    > Pół biedy, może da się to trochę poprawić.
    > Ty się martw, że jesteś durniem.
    Bezpiecznie się obraża innych ludzi będąc odgrodzonym anonimowością i
    internetem, To tylko świadczy o niskiej jakości rozmówcy.

  • 107. Data: 2010-09-20 13:38:09
    Od: "Jacek Kotowski" <b...@W...gazeta.pl>

    jcm <j...@1...pl> napisał(a):

    > Wcale nie o odpowiedzialność tutaj chodzi.
    >
    > To rodzaj "parcia na szkło".
    >
    > Liczy, że ktoś go w sieci w końcu zauważy, doceni, pochwali jego mądre
    > wypowiedzi...

    Lepsze to niż rzucanie kalumni i oszczerstw zza tarczy anonimowości. Kiedyś to
    się nazywało brakiem odpowiedzialności, honoru i tchórzostwem. Teraz to pojęcia
    Panom nieznane.

  • 108. Data: 2010-09-20 13:59:05
    Od: WOJSAL <w...@N...pl>

    W dniu 20.09.2010 14:36, jcm pisze:

    > Być może ilością wypitego alkoholu na wyjazdach integracyjnych?
    > "Plebs" uwielbia takie rozrywki. ;)
    >
    > Ale na pewno nie wysokością średniego wynagrodzenia.

    Tego się właśnie obawiam. Bo jesli mowa o najlepszym
    pracodawcy to nasuwa sie pytanie: z jakiego punktu widzenia
    najlepszy pracodawca?
    Czy z punktu widzenia:
    a) pracownikow aktualnie tam zatrudnionych?
    No ale ci maja ograniczona mozliwosc porownania roznych pracodawcow.
    b) pracownikow zwolnionych
    c) niedoszlych pracownikow
    d) wlascicieli firmy
    itd
    Uwaga z p. a dotyczy rowniez pozostalych punktow (a punktu c. w
    szcegolnosci :).

    Dodam, że pare razy wysylalem CV do jednej z firm wymienianych w grupie
    "najlepsi pracodwacy" i ... zadnej odpowiedzi (np. "dziekujemy
    za zainteresowanie nasza oferta...."). Wiec interesuje mnie kryterium
    wylaniania tych najlepszych pracodawcow. Bo z pewnoscia nie jest to
    kryterium kultury, grzecznego zachowania.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 109. Data: 2010-09-20 14:10:58
    Od: WOJSAL <w...@N...pl>

    W dniu 16.09.2010 11:38, Irving Washington pisze:

    > Liczyliśmy ostatnio z grupą menedżerów HR koszty rekrutacji i
    > zatrudnienia do czasu uzyskania rentownosci (do momentu, kiedy
    > pracownik zaczyna dla firmy zarabiać i to, co wypracuje, przewyższy
    > zusy, płace etc.) w dużym call center. Roczne koszty bez wsparcia
    > żadnych narzędzi IT i przy dużej rotacji wyszły na poziomie 2 mln brutto.

    2 mln/12 = 166 tys. PLN na miesiac.
    Ile osob pracuje nad zatrudnieniem jednego pracownika?

    > Ciekawe, jaki argument stoi za tym, by pytanie o kasę zostawiać na koniec.

    A to jest dobre pytanie.
    Firmy nie maja czasu na czytanie CV (o ktore prosza by wyslac).
    A przeciez podanie wiedelek zarobkowych moze byc bardzo istotnym
    filtrem, oszczedzajacym czas na czytanie CV tych, ktorzy nie
    sa zainteresowani praca za takie zarobki.

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 110. Data: 2010-09-20 15:00:19
    Od: konieczko <t...@o...pl>

    W dniu 2010-09-20 15:38, Jacek Kotowski pisze:

    > Lepsze to niż rzucanie kalumni i oszczerstw zza tarczy anonimowości. Kiedyś to
    > się nazywało brakiem odpowiedzialności, honoru i tchórzostwem. Teraz to pojęcia
    > Panom nieznane.

    Za komuny pisalo sie zyciorys i tez bylo dobrze.