PracaGrupypl.praca.dyskusjeMoże nie jest tak źle... › Re: Może nie jest tak źle...
    From: "Maciek81" <N...@c...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Może nie jest tak źle...
    Date: Thu, 24 Jul 2003 16:13:35 +0200
    Sender: <radiusok>@<unknown>

    Użytkownik "Pracodawca X" <i...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:bfonbb$auo$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > gdyby wszyscy bezrobotni co tak aktywnie uczetsniczą w tej dyskusji - tak
    > aktywnie szukali pracy i dokształcali się z różnych dziedzin po to aby
    mieć
    > szerszy światopogląd to bezrobocie zmniejszyłby się radykalnie.

    A ile tu jest bezrobotnych? Prawdziwe bezrobocie jest tam, gdzie nie ma
    komputerów i internetu. Tu się dopiero (na tej grupie) zaczyna źle dziać.
    Zobaczysz co będzie później jak już rząd będzie ustępował. Ile będzie miejsc
    pracy...

    > Czytam tak niektóre posty i tylko uśmiech mi się pojawia na twarzy... jak
    > ograniczonym można być...:
    > "..załatw, daj, należy mi się, co oni sobie wyobrażają, jak tak można,
    > ...... to ja jedyny w swoim rodzaju debeściak nie mogę znaleźć pracy...."

    Za pracę należy się adekwatne wynagrodzenie. Przez takich jak Ty - ambitnych
    nie szanujących swojej pracy - mamy ogłoszenia typu: "Studenta studiów
    zaocznych do 26 lat, z grupą inwalidzką na umowę zlecenie itp. lub
    najchętniej na praktyki"

    > Już kiedyś to pisałem - napiszę jeszcze raz:
    > - szukasz pracy na etat - to znajdź pracę i pracuj - nie filozofuj jeśli
    > nie należy do Twoich obowiązków,

    Nie strajkom, związkom zawodowym - nie mysl - pracuj! pracuj! pracuj!

    > - chcesz mieć samodzielne stanowisko, żeby ci nikt nie mówił co masz
    robić -
    > pracuj na włąsny rachunek za własne zainwestowane pieniądze i z pełną
    > odpowiedzialnścią za siebie...

    Płać wysokie podatki 19% itd. Zabierzemy Ci co miesiąc 661,36 PLN - za
    resztę masz przeżyć. Będziemy Cię sprawdzać dokłądnie - mamy dużo
    instytucji - US ZUS Sanepid - może jeszcze ZAiKS. Jak nie zapłacisz to
    przyjdziemy z komornikiem. Chciałeś pracować na włąsną rękę to pracuj -
    zobaczymy jak Ci pójdzie.

    Praca? Jak rząd nie wesprze przedsiębiorców to będzie większe bezrobocie -
    będzie większa konkurencja na rynku - a Twój pracodawca podziękuje Tobie
    zatrudnionemu na umowę zlecenie - i weźmie studenta "inwalidę".
    Jeśli jesteś pracodawcą - to poczekamy aż rząd się dobierze i do Twojego
    tyłka - obłoży Twoją branżę wyższym podatkiem - przyjdzie konkurencja z
    zachodu i sam będziesz szukał pracy.

    > a wszytcy narzekający tutaj chcą pracować samodzielnie, zarabiać dokładnie
    > tyle ile zarobili swoją pracą, mają mieć pełny pakiet socjalny, wypsażone
    > stanowisko i jak coś spieprzą to trudno - płaca to płaca - 10-tego ma być
    na
    > koncie bo tak mam w umowie.... a jak pracodawca wyciągnie konsekwencje to
    > się na niego nasyła PIP.

    Teraz sam sobie przeczysz - żądasz, żeby sami byli pracodawcami - błędne
    koło