PracaGrupypl.praca.dyskusjeMoje ulunione zajęcie to BEZROBOCIE! › Re: Moje ulunione zajęcie to BEZROBOCIE!
  • Data: 2002-10-18 00:33:14
    Temat: Re: Moje ulunione zajęcie to BEZROBOCIE!
    Od: Samotnik <s...@s...eu.org> szukaj wiadomości tego autora

    W artykule <aoni6d$4ep$1@news.gazeta.pl> Bongo napisał(a):
    > Niemczech sprawa
    >
    > Ciekawe czy Twoje zdanie bedzie takie samo jesli bedziesz kiedys musial
    > (czego Ci nie zycze) skorzystac z tego niewatpliwego przywileju.

    Ja mam świadomość, że pieniądze nie przychodzą za darmo. I jeśli będę chciał kasę za
    nic, to chociaż zamiotę tę cholernę ulicę. Sic.

    > No i co z tymi co naprawde szukaja a ze wzgledu na aktualny rynek pracy
    > nie sa wstanie sie zatrudnic? Maja isc krasc?

    Nie, ale w sumie dlaczego ja (pracujący) mam im dawać coś za darmo? Za darmo i z
    własnej woli to ja pomagam sąsiadowi z porażeniem mózgowym i nie zgadzam się na
    sponsorowanie nierobów (chociaż nie mam wyboru).
    --
    Samotnik
    Zapisz się na listę 'Radio z Twarzą' - codziennie świeże nowinki z