PracaGrupypl.praca.dyskusjeMoje ulunione zajęcie to BEZROBOCIE! › Re: Moje ulunione zajęcie to BEZROBOCIE!
  • Data: 2002-10-18 15:16:36
    Temat: Re: Moje ulunione zajęcie to BEZROBOCIE!
    Od: "Monisia_" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik Bongo <m...@p...gazeta.pl> w wiadomości do grup
    dyskusyjnych napisał:

    > czasu taki
    > odśnieżania
    > w każdym
    > osoba.
    >
    > Oj, chyba duzo przesadziles. Z tego co ja pamietam, to bylo to o wiele
    > mniej.
    > A poza tym, to nie ma sie czemu dziwic. W koncu tej spoldzielni
    > chodzilo tylko o odzyskanie kasy, czyli potencjalni chetni nie zobaczyliby
    > z tego ani grosza. A co za tym idzie nie zaplacili by kolejnego czynszu
    itd.

    Owszem nie zobaczyli by z tego ani grosza, ale nie grozilaby im eksmisja z
    powodu dlugu w postaci czynszu.
    Ci ludzie nie mieli ochoty splacac zaleglosci bo zrobi to za nich PANSTWO -
    czyli MY PODATNICY.
    Taki czlowiek zamiast popracowac wzamian za dlug udal sie do Opieki
    Spolecznej i sprawa sama sie rozwiazala. Niech martwia sie za niego inni.

    M.