PracaGrupypl.praca.dyskusjeMoje ulunione zajęcie to BEZROBOCIE! › Re: Moje ulunione zajęcie to BEZROBOCIE!
  • Data: 2002-10-21 10:30:11
    Temat: Re: Moje ulunione zajęcie to BEZROBOCIE!
    Od: "Marcin Kapski" <b...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Poza tym Twoj sponsoring, jako placacego podatki,
    > obejmuje wiele innych pozycji, z czego ja osobiscie pare z nich
    > wolalbym przeznaczyc chociazby na te zasilki.

    Np które, bo ja uważam że system socjalny w polsce to jeden wielki syf.
    Nie mowiac juz o urzedach pracy i calosci srodków topionych w "walce z
    bezrobociem"
    Szukales niedawno pracownika ?
    He ?
    Doswiadczonego, kompetentnego, uczciwego , nie dokońca wyksztalconego ?
    I w kraju w ktorym szaleje bezrobocie blisko 20%, panstwo szrrzuje z pomoca
    socjalna, sypie sloganami "Po pierwsze praca", łoży konkretne środki na
    przeciwdziałania bezrobociu, Ty jako Pracodawca, płacący p. Millerowi
    sumiennie podatki, zusy za siebie i swoich pracowników, fundusze na
    biednych, bezrobotnych, kulawych, ślepych, głupich....(tu mozna by
    wymieniac - oczywiscie lekko przesadzam) zwracając sie do instytucji
    państwowych, lokalnych samorzadowych które jak by nie patrzec własnie z tych
    funduszy sa finansowane , z pytanie:
    - Macie moze jakiegos pracownika, doswiadczonego,
    kompetentnego...............
    słyszysz:
    - Ni wiemy, przyjdz se pan sam poszukaj, wywies ogłoszenie, poszukaj w
    gazetach, bo my tak naprawde to nic nie wiemy, i wiedziec nie
    chcemy....(pyk)

    No i jak w tym kraju można żyć, mieć poczucie bezpieczeństwa ?
    Gdzie Urząd Skarbowy jedną decyzją jednego urzednika ma prawo praktycznie
    zniszczyć twoja uczciwą działalność np po 10 latach summiennie płaconych
    podatków na takich właśnie jak bezrobotni, złodzieje i bandyci ?
    W kraju gdzie ZUS rocznie (jako monopolista majacy gwarancje placenia
    składek przez pracujacych ustawowo) jest dotowany z budrzetu państwa kwotą
    ok 27 MILIARDOW ZŁOTYCH ?

    Jak tu żyć?

    Nóż się w kieszeni otwiera gdy słysze :
    "... Moje ulunione zajęcie to BEZROBOCIE ..."
    Oby tacy właśnie ludzie szukali pracy poza granicami naszego kraju....
    Pozdrawiam i sory za długość tego postu