PracaGrupypl.praca.dyskusjeModerator pl.praca.oferowana - co jest grane - stracilem cierpliwość › Re: Moderator pl.praca.oferowana - co jest grane - stracilem cierpliwość
  • Data: 2004-08-07 12:45:30
    Temat: Re: Moderator pl.praca.oferowana - co jest grane - stracilem cierpliwość
    Od: Tomasz Kopacz <t...@n...idg.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On 7 Aug 2004 11:58:32 GMT, Dariusz Jaworski wrote:

    > No i co w związku z tym?

    To, że tak naprawdę osoba które to przeszkadza już nie jest zainteresowana
    w poprawianiu tego stanu - poszła gdzie indziej!
    Tylko że raz po raz pojawiają się kolejne takie osoby... Nie zauważyłeś
    tego?

    > Ja natomiast myślę, że Twoje stwierdzenie, że dawanie ogłoszeń na ppo
    > jest bezsensu, jest stwierdzeniem bez sensu.

    Przecież się nie pojawiają a z tego co tu piszą - moderatorzy nie odpisują
    na maile - więc nie bardzo widzę sens publikowania ogłoszeń. Może - agencje
    HR czy inne będą nadal publikować - bo w sumie to wystarczy raz
    skonfigurować czytnik. Ale to zakłada, że ktoś cyklicznie poszukuje
    pracowników....

    Ale problem w tych okazjonalnych ogłoszeniach - taki od firmy zdzisiek i
    spółka. One też mają swoją wartość. Jeżeli się narzuca komuś kto szuka
    pracownika niepotrzebne ograniczenia to on tu nie szuka pracowników...
    Tylko trzeba jasno dopisać w FAQ że nie ma gwarantowanego czasu publikacji
    i że można czekać n dni i np. odesłać na jakieś serwisy czy fora - jak
    pracuj.pl (czy bez podawania nazwy), do miejsc gdzie się ogłoszenia
    pojawiają szybciej.

    Dodatkowo takie pytanie... ile znasz popularnych czytników które sobie nie
    poradzą bez zadeklarowanego kodowania??? I czy jesteś pewien że
    poszukującemu pracy (ale takiemu który naprawdę jej potrzebuje)
    przeszkadzałyby nawet krzaczki? Byleby dało się odczytać maila/telefon!
    A jeżeli mu się nie chce przeczytać źle sformatowanego posta - to niech
    lepiej nie pracuje z takim podejściem do życia...

    > Sam prowadziłem parę razy
    > rekrutacje i poprzez źródła o których piszesz i przez ppo i zgłoszenia
    > z ppo były merytorycznie lepsze. Niespodzianka?

    Rozumiem, że moderator ma pracę? I nawet przeprowadza rekrutacje? I bardzo
    dobrze.

    Natomiast ja bym nie przeceniał "merytoryczności" osób odpowiadających na
    ppo. Ja mam inne doświadczenia. Dodatkowo PPO - za dużo czasu kosztuje
    opublikowanie, taniej dać za 30 zł ogłoszenie - nawet w inecie - które się
    od razu pojawia - naprawdę. Mniej nerwów, mniej problemów - płacisz i już.
    Dodatkowo jest to pewne zabezpieczenie dla szukających - wiadomo że
    pracodawca poniósł jakieś koszty, czyli prawdopodobnie naprawdę potrzebuje
    kogoś.

    Tak na marginesie - ja się zastanawiam czy poszukujący pracy nie mogliby
    jakoś dotować moderatorów (piwo, sponsorowaie łąccza hell.pl i okolic -
    opublikowany numer konta gdzie można wpłacać datki? Choć z drugiej strony
    to może być źle odebrane... Ja naprawdę rozumiem że robicie to za darmo...
    Ale - to nie jest usprawiedliwieniem by to robić źle i nie odpisywać na
    maile (albo odpisywać z dużym opóźnieniem) ...Lepiej nie robić moderacji
    wcale (grupa niemoderowana, ew. pełny automat który tylko sprawdzi
    kodowanie - skoro ono urasta do głównego problemu).