PracaGrupypl.praca.dyskusjeModerator na pl.praca.oferowana › Re: Moderator na pl.praca.oferowana
  • Data: 2004-05-20 12:42:52
    Temat: Re: Moderator na pl.praca.oferowana
    Od: "Jobs" <j...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Możesz podać informację kiedy tego maila wysłałeś i jaki miał temat?
    > Może jest jakiś problem z pocztą na koncie moderatorskim o którym nie
    wiem.

    From: xxxxxxxxxxxxxxxxxxxx
    To: <s...@h...pl>
    Subject:
    =?iso-8859-2?Q?Dlaczego=3F_Fw:_Krak=F3w_/_programist
    a_Java_/_ca=B3y_etat?=
    Date: Thu, 20 May 2004 08:57:51 +0200

    Wysłałem na s...@h...pl co widać powyżej.

    > Nie jest lepiej. Moderatorzy przypadkowo akurat teraz zerkają na grupę.
    > Właściwą drogą kontaktu jest mail. Oszczędzie to także prowadzenia tutaj
    co
    > chwilę dyskusji pt. "dlaczego moje ogłoszenie się nie ukazało"...

    Dalej nie mam dostępu do FAQ:
    Not Found
    The requested URL /opisy/pl.praca.oferowana.FAQ was not found on this
    server.

    ----

    Apache/1.3.26 Server at www.usenet.pl Port 80

    Więc nie wiem, czy FAQ jest aktualizowane w sposób umożliwiający uniknięcie
    podobnych dyskusji w przyszłości.

    BTW: ogłoszenie wysłałem ponownie i jeszcze nie zostało przesłane na grupę.
    Rozumię że jest
    jakaś kolejka zgłoszeń związana z zaangażowaniem Moderatora w dyskusję na
    pl.praca.dyskusja ;-)

    pozdrawiam,
    GSZ