PracaGrupypl.praca.dyskusjeModerator na pl.praca.oferowana › Re: Moderator na pl.praca.oferowana
  • Data: 2004-05-20 13:07:23
    Temat: Re: Moderator na pl.praca.oferowana
    Od: "Janek" <sqnx@(wytnij)op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > [1] nikt nie jest anonimowy w internecie
    stary ja wiem

    ale nie chce mi sie wcale podpisywac, samo imie jusz jest dlugie a co
    dopiero z nazwiskiem :-D

    prywatnie moge Ci nawet CV poslac no problem

    a generalnie lubie podtrzymywac dyskusje bo przynajmniej cos sie dzieje

    wyobraz sobie siedze caly dzien i cos tam stukam, GG milczy, w open space
    cisza bo szef wszystkich widzi
    jedyna radocha to grupy dyskusyjne

    zrozum

    a jeszcze raz potwierdze i sie obiema rekami podpisze - jestem przeciwnikiem
    cenzury pod kazda postacia
    i bardzo mnie irytuje gdy ktos uwaza ze lepiej wie co dla mnie dobre i z
    czym sobie poradze

    jeszcze pamietam czasy gdy rzecznik rzadu mowil o szkodliwosci kakao albo
    zapewnial
    ze robaki w rybach na swieta nadaja sie do spozycia :-D

    pozdrawiam

    anonim