PracaGrupypl.praca.dyskusjeModerator na pl.praca.oferowana › Re: Moderator na pl.praca.oferowana
  • Data: 2004-05-20 13:16:04
    Temat: Re: Moderator na pl.praca.oferowana
    Od: "Grzegorz Szostak" <g...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Po prostu ręce opadają :/
    > Prosiłem _wyraźnie_ o niepodawanie tego adresu.
    > Jest to niepoprawny adres.

    Zgadza się - w starym FAQ jednak występuje i lamer może pomyśleć,
    że tak jest lepiej:
    "
    Aktualnymi moderatorami są Przemysław Maciuszko (sal#hell.pl)
    i Dariusz Jaworski (darek#sgh.waw.pl). Kontakt z moderatorami
    w kwestiach dotyczących grupy pl.praca.oferowana: ppo#hell.pl.
    "
    I z mojej strony kolejna pomyłka - już nie podam tego adresu ....

    > Nie rozumiem?

    A no sprawa jest prosta. Jeśli udałoby się znaleźć przyczynę tej dyskusji i
    podobnych
    które Ci przeszkadzają i opisać rozwiązanie tych problemów w FAQ - takich
    dyskusji
    będzie mniej.

    > Brawo! Moderator traci czas na dyskutowanie na grupie, zamiast na
    obrabianie
    > kolejki ogłoszeń. Cieszę się, że ktoś to w końcu zrozumiał...

    Ja moderatora nie zmuszam do dyskucji - _chce_ - dyskutuje, nie chce, nie
    dyskutuje.
    pl.praca.dyskusje służy o dyskusji dot. grup pl.praca.* i jak widzę, takie
    dyskusje się
    tutaj odbywają.

    Natomiast, odnoszę wrażenie że potrzebujesz urlopu - za mało masz dystansu
    do tego
    co tutaj się dzieje, wdajesz się w niepotrzebne (moim zdaniem) dyskusje i
    przedłużasz
    je a potem masz pretensje że ludzie ci czas zajmują.... Trochę dystansu i
    spokoju - i
    wszystko będzie OK.

    pozdr.
    GSZ