PracaGrupypl.praca.dyskusjeMentalność polskiego pracodawcy... › Re: Mentalność polskiego pracodawcy...
  • Data: 2003-04-15 00:18:20
    Temat: Re: Mentalność polskiego pracodawcy...
    Od: "Leszek Wilczek" <w...@w...edu.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "motto" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:b7fgh6$55s$1@news.telbank.pl...
    > Szwecja o ile dobrze pamiętam, ale nie chcę mi się dziś szukać.

    Tez slyszelem, niestety nie jestem w stanie zweryfikowac skad oni na ten
    socjalizm kase biora. Z tego co wiem, nie ma tam zbyt duzo malych firm, a
    cala gospodarka opiera sie na dwoch trzech molochach, czego wynikiem byl
    ostatni kryzys zwiazany z Erricsonem(chyba tak sie psize).
    Nieznam niestety mechanizmow dzialajacych w tym kraju, wiec nie bede sie
    wypowiadac. Ale do krajow z wysokimi podatkami i niskim bezrobociem mozna
    zaliczyc jeszcze Norwegie(kasa z ropy) i Szwajcarie(spoleczenstwo juz od
    dawna informacyjne i o wysokim PKB per capita). Polska niestety jest krajem
    nie biednym ale tez i nie bogatym, wiec na socjalizm nas nie stac.