PracaGrupypl.praca.dyskusje › !!! Mc Donald`s !!!

  • 1. Data: 2003-04-09 11:52:48
    Temat: !!! Mc Donald`s !!!
    Od: k...@o...pl

    witam

    ile sie tam zarabia?

    jak wyglada praca - straszny syf?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2003-04-09 12:08:00
    Temat: Re: !!! Mc Donald`s !!!
    Od: "Przemek" <h...@g...pl>

    > jak wyglada praca - straszny syf?

    Tragedia :-( Moj znajomy tam pracowal. Pamietam taka sytuacje. Z samochodu
    na parkingu McD wylal sie olej lub jakas inna czarna substancja. Nie bylo to
    sliskie, ani nic takiego, tylko plamilo kostke na wiezdzie na parking.
    Procedura MCDonalda - szorowac na kolanach dopoki nie zejdzie. Chlopaki na
    nocnej zmianie przez 3 godziny szorowali kostke szczotka ryzowa. Oczywiscie
    pozniej musieli nadganizc z reszta roboty.

    Druga historia: Jesli jest nawet minut 15 stopni C. To na okolo restauracji
    musi byc odsniezone. 5 cm lodu to nie problem. Po co posypywac solą?
    Przecierz od tego na zapleczu sa łomy :-) Gosciom palce z zimna odpadaly,
    ale jak to szef stwierdzil : kostke musi byc widac !!!

    A wiesz jaka jest jedyna zaleta byciem kierownikiem zmiany w MC? Nie trzeba
    kiblow sprzatac :-)

    Niestety zyjemy w chorym kraju z 18% bezrobociem moze sie okazac, ze to ja
    niedlugo bede te kible sprzatac. Wiec apel do wszystkich!! Nie olewajcie
    kibla na okolo !!! bo moze ja biedny magister bede musial to sprzatac :-(

    Pzdr

  • 3. Data: 2003-04-09 12:53:12
    Od: "michu" <6...@n...net>

    Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > witam
    >
    > ile sie tam zarabia?

    zwykly pracownik- minimum krajowe czyli 800 zl BRUTTO, na nocce + 20%
    (niestety tak jest - powaznie), instruktor - jakies 900 brutto, kierownik
    zmiany (swing manager) jakies 1000 na reke (ale odpowiedzialnosc za
    wszystko - chyba nawet za pogode)

    > jak wyglada praca - straszny syf?

    tu zgodze sie z przedmowca. Pracowalem tam ponad rok i dokladnie tak jest.
    Jesli jestes twardziel to wytrzymasz to i po pol roku bedziesz sie zaliczal
    do starszyzny i 90 % czasu spedzisz na kuchni i troche na kasie. Tam jest
    troche jak w wojsku - najgorsze sa pierwsze miesiace. Ludzie wytrzymuja tam
    po 3 miesiace i sie zwalniaja i dlatego zawsze kible ma kto myc (duza
    rotacja = duzo mlodych, a ci myja kible bo wiecej nie umieja), jak
    wytrzymasz dluzej to do kibli bedziesz chodzil sporadycznie. Tak jest na
    dniowce, a nocka przychodzi po to by sprzatac (za mnie na nocce nawet
    odkrecali gniazdka elektryczne i ze srodka kurz wyciagali) - ekipa dniowki i
    nocki jest stala, takze jak bedziesz pracowal na nocce to nigdy w zyciu nie
    pojdziesz na dniowke i odwrotnie. Srednio co 2 dni egzaminy z wiedzy na
    temat McDonald's (tam nazywaja to KOS-ami) - oblejesz 3 to wylot z roboty.

    Ja te pierwsze pol roku przezylem i pozniej nawet mi sie podobalo, gdyby nie
    te zarobki. Jak juz zostaniesz zaliczony do starszyzny to bedzie spoko,
    mlodzi maja przejebane.

    pozdrawiam
    Przemo77

  • 4. Data: 2003-04-10 09:43:44
    Od: "Leszek Wilczek" <w...@w...edu.pl>

> [...]
    > sliskie, ani nic takiego, tylko plamilo kostke na wiezdzie na parking.
    > Procedura MCDonalda - szorowac na kolanach dopoki nie zejdzie.

    A kto to mial posprzatac, no wybacz mi ale w ten sposob tworzy sie wizerunek
    firmy.

> [...]
    restauracji
    > musi byc odsniezone. 5 cm lodu to nie problem. Po co posypywac solą?

    Od soli niszczy sie kostka, obuwie klientow, pracownikow oraz sprzet, choc z
    dugiej strony taniej by bylo zamontowac podgrzewacz kostki, ale tego nawet
    na zachodzie nie widzialem

    > Przecierz od tego na zapleczu sa łomy :-) Gosciom palce z zimna odpadaly,
    > ale jak to szef stwierdzil : kostke musi byc widac !!!

    To chyba ozywiste. A rekawiczek nie mieli??

> [...]
    > kiblow sprzatac :-)
    >
    > Niestety zyjemy w chorym kraju z 18% bezrobociem moze sie okazac, ze to ja

    Ty optymisto, bezrobocie wsrod osob do 25roku zycia jest u nas najwyzsze w
    europie ponad 41% wg ostatnich badan eurostatu. Nie bede wspominal juz o
    liczbie osob aktywnych zawodowo, ktory to wskaznik nalezu tez do najnizszych
    w europie, a wynosi on dla populacji w wieku produkcyjnym od 15-64 roku
    zycia tylko 54%. Oznacza to ze cala rzesza ludzi (35-46% populacji) tylko
    czycha na jakakiekolwiek zajecie. Poniewaz stduenci, rencisci(w wiekszosci
    lewi lub w 3 grupie), przedwczesni emeryci, rolnicy itp. nie licza sie jako
    bezrobotni, a poszukuja pracy.
    Wiekszosc wskaznikow nie napawa mnie optymizmem co do przyszlosci...

    >Wiec apel do wszystkich!! Nie olewajcie
    > kibla na okolo !!! bo moze ja biedny magister bede musial to ?>sprzatac
    :-(

    Jezeli by nie oblewali to by kilka sprzataczek stracilo prace :)

    Ale tak na powaznie, to uwazam ze zadna praca nie chanbi.

  • 5. Data: 2003-04-10 11:22:40
    Od: "Lisica" <a...@w...pl>

    moj kolega jest kierownikiem zmiany i zarabia 5,83 brutto za godzine
    z tego co wiem chce sie zwolnic, bo juz wytrzymac nie moze, a pracuje tam
    juz od 2 lat
    ale ostatnio dostal mozliwosc pojechania na jakas delegacje i mowil ze to co
    sie tam dowiedzial na pewno mu pomoze przy nastepnej pracy ktora juz
    niedlugo zacznie