PracaGrupypl.praca.dyskusje!!! Mc Donald`s !!! › Re: !!! Mc Donald`s !!!
    From: "Leszek Wilczek" <w...@w...edu.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: !!! Mc Donald`s !!!
    Date: Thu, 10 Apr 2003 11:43:44 +0200

    From: "Przemek" <h...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Sent: Wednesday, April 09, 2003 2:08 PM

    > Tragedia :-( Moj znajomy tam pracowal. Pamietam taka sytuacje. Z samochodu
    > na parkingu McD wylal sie olej lub jakas inna czarna substancja. Nie bylo
    > sliskie, ani nic takiego, tylko plamilo kostke na wiezdzie na parking.
    > Procedura MCDonalda - szorowac na kolanach dopoki nie zejdzie.

    A kto to mial posprzatac, no wybacz mi ale w ten sposob tworzy sie wizerunek
    firmy.

    >Chlopaki na
    > nocnej zmianie przez 3 godziny szorowali kostke szczotka ryzowa.
    Oczywiscie
    > pozniej musieli nadganizc z reszta roboty.
    >
    > Druga historia: Jesli jest nawet minut 15 stopni C. To na okolo
    restauracji
    > musi byc odsniezone. 5 cm lodu to nie problem. Po co posypywac solą?

    Od soli niszczy sie kostka, obuwie klientow, pracownikow oraz sprzet, choc z
    dugiej strony taniej by bylo zamontowac podgrzewacz kostki, ale tego nawet
    na zachodzie nie widzialem

    > Przecierz od tego na zapleczu sa łomy :-) Gosciom palce z zimna odpadaly,
    > ale jak to szef stwierdzil : kostke musi byc widac !!!

    To chyba ozywiste. A rekawiczek nie mieli??

    > A wiesz jaka jest jedyna zaleta byciem kierownikiem zmiany w MC? Nie
    trzeba
    > kiblow sprzatac :-)
    >
    > Niestety zyjemy w chorym kraju z 18% bezrobociem moze sie okazac, ze to ja
    > niedlugo bede te kible sprzatac.

    Ty optymisto, bezrobocie wsrod osob do 25roku zycia jest u nas najwyzsze w
    europie ponad 41% wg ostatnich badan eurostatu. Nie bede wspominal juz o
    liczbie osob aktywnych zawodowo, ktory to wskaznik nalezu tez do najnizszych
    w europie, a wynosi on dla populacji w wieku produkcyjnym od 15-64 roku
    zycia tylko 54%. Oznacza to ze cala rzesza ludzi (35-46% populacji) tylko
    czycha na jakakiekolwiek zajecie. Poniewaz stduenci, rencisci(w wiekszosci
    lewi lub w 3 grupie), przedwczesni emeryci, rolnicy itp. nie licza sie jako
    bezrobotni, a poszukuja pracy.
    Wiekszosc wskaznikow nie napawa mnie optymizmem co do przyszlosci...

    >Wiec apel do wszystkich!! Nie olewajcie
    > kibla na okolo !!! bo moze ja biedny magister bede musial to ?>sprzatac
    :-(

    Jezeli by nie oblewali to by kilka sprzataczek stracilo prace :)

    Ale tak na powaznie, to uwazam ze zadna praca nie chanbi.