PracaGrupypl.praca.dyskusje!!! Mc Donald`s !!! › Re: !!! Mc Donald`s !!!
    From: "michu" <6...@n...net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: !!! Mc Donald`s !!!
    Date: Wed, 9 Apr 2003 14:53:12 +0200

    Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:7b02.0000082b.3e940990@newsgate.onet.pl...
    > witam
    >
    > ile sie tam zarabia?

    zwykly pracownik- minimum krajowe czyli 800 zl BRUTTO, na nocce + 20%
    (niestety tak jest - powaznie), instruktor - jakies 900 brutto, kierownik
    zmiany (swing manager) jakies 1000 na reke (ale odpowiedzialnosc za
    wszystko - chyba nawet za pogode)

    > jak wyglada praca - straszny syf?

    tu zgodze sie z przedmowca. Pracowalem tam ponad rok i dokladnie tak jest.
    Jesli jestes twardziel to wytrzymasz to i po pol roku bedziesz sie zaliczal
    do starszyzny i 90 % czasu spedzisz na kuchni i troche na kasie. Tam jest
    troche jak w wojsku - najgorsze sa pierwsze miesiace. Ludzie wytrzymuja tam
    po 3 miesiace i sie zwalniaja i dlatego zawsze kible ma kto myc (duza
    rotacja = duzo mlodych, a ci myja kible bo wiecej nie umieja), jak
    wytrzymasz dluzej to do kibli bedziesz chodzil sporadycznie. Tak jest na
    dniowce, a nocka przychodzi po to by sprzatac (za mnie na nocce nawet
    odkrecali gniazdka elektryczne i ze srodka kurz wyciagali) - ekipa dniowki i
    nocki jest stala, takze jak bedziesz pracowal na nocce to nigdy w zyciu nie
    pojdziesz na dniowke i odwrotnie. Srednio co 2 dni egzaminy z wiedzy na
    temat McDonald's (tam nazywaja to KOS-ami) - oblejesz 3 to wylot z roboty.

    Ja te pierwsze pol roku przezylem i pozniej nawet mi sie podobalo, gdyby nie
    te zarobki. Jak juz zostaniesz zaliczony do starszyzny to bedzie spoko,
    mlodzi maja przejebane.

    pozdrawiam
    Przemo77