PracaGrupypl.praca.dyskusje!!! Mc Donald`s !!! › Re: !!! Mc Donald`s !!!
    From: "Przemek" <h...@g...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: !!! Mc Donald`s !!!
    Date: Wed, 9 Apr 2003 14:08:00 +0200

    > jak wyglada praca - straszny syf?

    Tragedia :-( Moj znajomy tam pracowal. Pamietam taka sytuacje. Z samochodu
    na parkingu McD wylal sie olej lub jakas inna czarna substancja. Nie bylo to
    sliskie, ani nic takiego, tylko plamilo kostke na wiezdzie na parking.
    Procedura MCDonalda - szorowac na kolanach dopoki nie zejdzie. Chlopaki na
    nocnej zmianie przez 3 godziny szorowali kostke szczotka ryzowa. Oczywiscie
    pozniej musieli nadganizc z reszta roboty.

    Druga historia: Jesli jest nawet minut 15 stopni C. To na okolo restauracji
    musi byc odsniezone. 5 cm lodu to nie problem. Po co posypywac solą?
    Przecierz od tego na zapleczu sa łomy :-) Gosciom palce z zimna odpadaly,
    ale jak to szef stwierdzil : kostke musi byc widac !!!

    A wiesz jaka jest jedyna zaleta byciem kierownikiem zmiany w MC? Nie trzeba
    kiblow sprzatac :-)

    Niestety zyjemy w chorym kraju z 18% bezrobociem moze sie okazac, ze to ja
    niedlugo bede te kible sprzatac. Wiec apel do wszystkich!! Nie olewajcie
    kibla na okolo !!! bo moze ja biedny magister bede musial to sprzatac :-(

    Pzdr