PracaGrupypl.praca.dyskusje › oferta pracy po angielsku

  • 1. Data: 2003-04-09 11:58:47
    Temat: oferta pracy po angielsku
    Od: "AUran" <a...@s...net.pl>

    macie jakies szablony , ktore moglbym wykorzystac do napisania cv do pracy w
    anglii?
    auran

  • 2. Data: 2003-04-09 19:43:47
    Temat: Re: oferta pracy po angielsku
    Od: "Chopin" <c...@m...pl>

    Użytkownik "AUran" <a...@s...net.pl> napisał w wiadomości
    > macie jakies szablony , ktore moglbym wykorzystac do napisania cv do pracy w
    > anglii?

    O Boze...
    Google -> "cv examples" -> wybierac, przebierac, wybrzydzac.

    GreG

  • 3. Data: 2003-04-10 08:22:12
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl>

    AUran <a...@s...net.pl> zapodał(-a):
    > macie jakies szablony , ktore moglbym wykorzystac do napisania cv do
    > pracy w anglii?

    To tylko szczerość (a nie złośliwość): z taką zaradnością
    to może nie wybieraj się dalej, niż poza swoje miasto ;-P

    A tak poważnie - http://www.google.com (zmień może na wyszukiwanie
    dla całego internetu - nie tylko PL). Jak sobie nie poradzisz - napisz,
    powinno mi to zająć ok. minuty (przy wolno działającym modemie).

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl

  • 4. Data: 2003-04-10 09:39:44
    Od: "Bobi" <p...@o...pl>

    Użytkownik "AUran" <a...@s...net.pl> napisał w wiadomości
    > macie jakies szablony , ktore moglbym wykorzystac do napisania cv do pracy
    > anglii?
    > auran

    Poszukaj na www.praca.onet.pl, jest tam kreator cv, takze po ang.

    Bobi