PracaGrupypl.praca.dyskusje › Pytanie juz było ale zapomniałem ....

  • 1. Data: 2003-04-09 10:08:12
    Temat: Pytanie juz było ale zapomniałem ....
    Od: Daniel Piłat <d...@c...pl>

    Pytanie juz kiedyś było ale prosze powiedzcie jakie dokumenty mam zabrac
    do Urzędu zeby zgłosić sie jako bezrobotny i dostac zasiłek.?
    Rozwiązałem umowe za porozumieniem stron.

    Daniel

  • 2. Data: 2003-04-09 12:19:02
    Temat: Re: Pytanie juz było ale zapomniałem ....
    Od: "Mysia" <m...@m...pl>

    Witam,
    Musisz zabrac wszytskie swiadectwa pracy, swiadectwa szkolne, dowód
    osobisty
    Pozdrawiam,
    Mysia

  • 3. Data: 2003-04-09 13:57:28
    Od: "mjd" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Mysia" <m...@m...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > Musisz zabrac wszytskie swiadectwa pracy, swiadectwa szkolne, dowód
    > osobisty
    > Pozdrawiam,

    Jeśli masz to weź jeszcze legitymację ubezpieczeniową i zaświadczenie o
    zameldowaniu czasowym (jeśli nie masz zameldowania stałego).
    Wszystkie dokumenty (świadectwa pracy, szkolne, zameldowanie) skseruj.

    Schwester

  • 4. Data: 2003-04-09 14:54:03
    Od: " leszek" <s...@N...gazeta.pl>

    Daniel Piłat <d...@c...pl> napisał(a):

    > Pytanie juz kiedyœ było ale prosze powiedzcie jakie dokumenty mam zabrac
    > do Urzędu zeby zgłosić sie jako bezrobotny i dostac zasiłek.?
    > Rozwišzałem umowe za porozumieniem stron.
    >
    > Daniel

    Tylko pamiętaj, że prawo do zasiłku uzyskasz dopiero po 90 dniach, jeśli
    rozwiązanie umowy nastąpiło nie wcześniej niż 6 miesięcy od rejestracji.

    Mówiąc szczerze, to nie wiem po co się chcesz rejestrować - chyba nie liczysz
    na to, że ci znajdą pracę ?

  • 5. Data: 2003-04-09 19:53:31
    Od: "Gotex" <N...@n...com>