PracaGrupypl.praca.dyskusje › Manipulacje pośredników i rekruterów na przykładzie Randstad

  • 11. Data: 2010-05-24 16:22:14
    Temat: Re: Manipulacje pośredników i rekruterów na przykładzie Randstad
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel>

    Użytkownik "Stefan" <s...@c...wp.pl> napisał w wiadomości
    news:htbod1$sb2$1@inews.gazeta.pl...

    > Czy wykonujac dla kogos zlecenie, nie
    > wykonujesz pracy?

    Wnosząc coś o masie m na wysokość h też wykonujesz pracę.

    e.

  • 12. Data: 2010-05-25 13:49:25
    Od: "andreas" <a...@o...pl>

    Użytkownik "jcm" <j...@1...pl> napisał w wiadomości
    > Problemem jest, że pracodawcy chcieliby, aby pracownik miał obowiązki takie,
    > jak w umowie o pracę, a prawa takie jak w umowie o dzieło/podwykonawca. To
    > uczciwe?
    A co w tym jest nieuczciwego?
    Dają swoją oferte i druga strona może ich wyśmiać, albo się targować, albo brać
    jak daje. Nikt nikogo nie zmusza.

    > Cwaniaków nie brakuje.
    > Jesienią ub. roku negocjowałem z taką właśnie firmą - z ogłoszenia o pracę
    > właśnie, a na rozmowie właściciel powiedział wprost, że mile widziana dz.
    > gosp.
    > Z mojej strony nic nie stało na przeszkodzie, ale uprzedziłem, żeby była
    > jasność:
    > Skoro umowa o dzieło, to rozmawiajmy jak kontrahent z kontrahentem, a nie jak
    > pracodawca z pracownikiem. Ok? :-)
    A co przeszkadza pracodawcy i pracownikowi w rozmowie jak kontrahenci?

    --
    andreas

  • 13. Data: 2010-05-25 14:07:14
    Od: "Mich@l" <k...@t...cy>

    W dniu 2010-05-25 15:49, andreas pisze:

    > A co przeszkadza pracodawcy i pracownikowi w rozmowie jak kontrahenci?

    MSZ pozycja kontrahenta (dostawcy) jest dużo gorsza niż pracownika.
    Dostawców jest multum na wyciągnięcie ręki, a pracownik to Pan :)

    Michał "Willy" Olszewski
    GG: 2903798 / ICQ: 199507526
    http://www.olszewski.net.pl

  • 14. Data: 2010-05-25 18:08:41
    Od: "jcm" <j...@1...pl>

    Użytkownik "Mich@l" <k...@t...cy> napisał w wiadomości
    > MSZ pozycja kontrahenta (dostawcy) jest dużo gorsza niż pracownika. Dostawców
    > jest multum na wyciągnięcie ręki, a pracownik to Pan :)

    Tak, po pracy, wieczorem, na kanapie ze szklaneczką złocistego napoju w łapce,
    przed ekranem tv. Natomiast w pracy, cóż, jeden z drugim nachyla karku i kłania
    się głęboko w pas Panu "Prezesowi". Ech, przydupasy... ;-)