PracaGrupypl.praca.dyskusje › rozwiazanie umowy z winy pracodawcy

  • 1. Data: 2010-05-23 06:24:50
    Temat: rozwiazanie umowy z winy pracodawcy
    Od: <j...@o...pl>

    witam i proszę o pomoc

    Moj pracodawca nie wypłacił mi (i innym pracownikom) do tej pory
    wynagrodzenia za miesiąc kwiecień ,
    do tego nie zapewnia mi pracy tj. przymusowo siedze w domu .

    Mam umowe na czas nieokreślony. Chcę rozwiazac umowe bez wypowiedzenia.
    W uzasadnieniu podając Art.94 $ 5 , i dalej chciałbym się odnieść do tego że
    pracodawca
    nie zapewnia mi pracy ale nie potrafie tego ując czy znaleść odpowiedniego
    artykułu w Kodeksie.

    Czy moge wypowiedzenie wysłać poleconym lub/i faksem ?

    --
    Pozdrawiam Janusz

  • 2. Data: 2010-05-23 09:00:19
    Temat: Re: rozwiazanie umowy z winy pracodawcy
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    W dniu 2010-05-23 08:24, j...@o...pl pisze:
    > Czy moge wypowiedzenie wysłać poleconym lub/i faksem ?

    Na piśmie. Warto mieć też potwierdzenie, czy/kiedy wypowiedzenie dotarło
    - czyli za zwrotnym potwierdzeniem odbioru. Faks jest problematyczny.

    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded

  • 3. Data: 2010-05-23 10:25:11
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    j...@o...pl pisze:
> [...]
    > artykułu w Kodeksie.
    >
    > Czy moge wypowiedzenie wysłać poleconym lub/i faksem ?

    Oczywiście, tylko faxem, to nie bardzo, znacznie pewniej poleconym za
    potwierdzeniem odbioru.