PracaGrupypl.praca.dyskusje › Dofinansowanie z UE na rozpoczecie dzialalnosci.

  • 1. Data: 2010-05-18 18:34:33
    Temat: Dofinansowanie z UE na rozpoczecie dzialalnosci.
    Od: "Lukasz S." <g...@y...co.uk>

    Witam,
    Bylo dzisiaj w gazecie prawnej na cd o tym. Wchodze na strone
    http://www.pokl.dwup.pl gdzie powinienem szukac informacji a tam nic nie
    ma (albo ja jestem slepy i nie widze). Zadnych pomocnych informacji.
    Dlatego pytam tutaj, wiecie moze co trzeba zrobic, gdzie sie zglosic i z
    czym albo gdzie szukac informacji?

    Pozdrawiam,
    Lukasz

  • 2. Data: 2010-05-18 20:07:51
    Od: "grom@x" <gromax@_USUN_.interia.pl>

    hmmm... przypomnij sobie jak wygląda flaga unii europejskiej. to ci
    powinno pomóc w łazeniu po stronce wałbrzyskiego pupu.

  • 3. Data: 2010-05-19 07:40:31
    Od: "Marcin" <m...@n...pl>

    Uzytkownik "Lukasz S." <g...@y...co.uk> napisal w
    wiadomosci news:hsumjp$qpl$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > ma (albo ja jestem slepy i nie widze). Zadnych pomocnych informacji.
    > Dlatego pytam tutaj, wiecie moze co trzeba zrobic, gdzie sie zglosic i z

    W chwili obecnej jedynie WARR przyjmuje wnioski. Musisz sie pospieszyc bo do
    tej rundy przyjmuja do 21.05.
    Ale... jesli miszkasz we Wroclawiu to nawet tam nie zagladaj. Nie
    kwalifikujesz sie. Wies lub miasto do 25 tys.
    Szczególy masz tutaj http://www.warr.pl/2005/index.php?s=188&mu=1&m=104

    W II polowie roku ma byc rozpisany konkurs dla firm które beda prowadzic
    szkolenia i przydzielac pieniadze. Obecnie zostal jedynie WARR inne firmy
    zakonczyly juz projekty.

  • 4. Data: 2010-05-19 18:10:15
    Od: "Lukasz S." <g...@y...co.uk>

    Marcin wrote:

> [...]
    > szkolenia i przydzielac pieniadze. Obecnie zostal jedynie WARR inne firmy

    Dzieki za odpowiedz. Zobacze w II polowie roku. Mam jeszcze takie
    pytanie, jak wyglada sprawa w przypadku osoby juz zatrudnionej?
    Zastanawiam sie czy tez bede sie kwalifikowal. Moze w sumie zaczne od
    podstaw, jak zalozyc wlasna firme i ile to kosztuje?