PracaGrupypl.praca.dyskusje › praca IT

  • 1. Data: 2010-05-20 10:40:53
    Temat: praca IT
    Od: luki789 <l...@o...pl>

    http://www.gowork.pl/praca_podglad,520042

    klikalni/nieklikalni:

    Specjalista ds. rozwiązań informatycznych
    Katowice
    Polska - slaskie
    Internet / E-Commerce, IT / Programowanie / Analizy /Inne
    Firma: DEM sp.zoo - Katowice

    Opis stanowiska:

    Dla naszego Klienta - międzynarodowej firmy consultingowej z branży IT -
    poszukujemy obecnie na terenie województwa śląskiego osób
    zainteresowanych pracą w Katowicach na stanowisku: Specjalista ds.
    rozwiązań informatycznych

    Miejsce pracy: Katowice

    Wymagania :

    bardzo dobra znajomość języka francuskiego, rosyjskiego, niemieckiego,
    węgierskiego i angielskiego umożliwiająca swobodny kontakt telefoniczny
    i mailowy w tych językach
    wykształcenie wyższe (informatyka, telekomunikacja)
    praktyczną znajomość elektroniki (zagadnienia wireless, microwaves,
    radiocommunication)
    bardzo dobra znajomość Lotus Domino R6/7/8
    doświadczenie inżynierskie w zakresie RF (Radio Frequency)
    wiedza z zakresu technologii sieci mobilnych, ze szczególnym
    uwzględnieniem interfejsu radiowego, architektury i protokołów systemów
    sieci mobilnych
    umiejętności przygotowania i prowadzenia prezentacji
    solidna wiedza na temat przetwarzania sygnałów cyfrowych
    znajompść pakietu Matlab
    znajomość oprogramowania i techniki modelowania systemów ( UML, MSC)
    minimum trzyletnie doświadczenie na stanowisku programisty
    doświadczenie w pracy z API, protokołem SOAP oraz językiem WSDL
    doskonała umiejętność programowania w języku PHP
    bardzo dobra znajomość MySQL
    kilkuletnie doświadczenie we wdrażaniu systemu SAP w obszarze SD i/lub
    utrzymywaniu oraz rozwijaniu systemów SAP
    doskonała znajomość procesów biznesowych w obszarze SD
    umiejętność analizowania dokumentów technicznych
    znajomość i/lub doświadczenie w rozwijaniu Microsoft Windows Server
    wiedzę z zakresu C# (C++ mile widziane), Java, Microsoft Visual Studio
    2008 and IIS, ADO.Net
    doświadczenie w administracji Microsoft SQL Server 2000 lub nowszych
    wersji, MFC, ATL, COM/DCOM, XML
    praktyczna wiedza z zakresu SSL/TLS kryptografii, środowiska MS Windows
    Server 2003/2008
    bardzo dobra znajomość protokołów TCP/IP i technologii DNS
    min 3 letnie doświadczenie w administrowaniu systemami AIX v5, v6
    doświadczenie w pracy z Oracle v9, v10 lub v11
    umiejętność pisania skryptów: Shell i Perl
    znajomość konfiguracji rozwiązań SAN
    doświadczenie w instalacji HACMP i produktów Tivoli( Framework, Netview,
    Omnibus, ITM)
    uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez
    ograniczeń
    doświadczenie w kierowaniu robotami budowlanymi i drogowymi
    umiejętność zarządzania zasobami ludzkimi
    prawo jazdy kat. B
    prawo jazdy kat. C+E
    pełna dyspozycyjność
    niekaralność
    znajomość przepisów prawa farmaceutycznego
    min. 2-letniego doświadczenia w pracy w aptece lub w hurtowni
    farmaceutycznej
    bardzo dobra znajomość prawa papierów wartościowych i rynków finansowych
    myślenie strategiczne
    aktualne badania SANEPiD
    wysoka kultura osobista i miła aparycja
    co najmniej 7 lat doświadczenia na stanowiskach menedżerskich
    udokumentowane sukcesy zawodowe
    bardzo wysokie kompetencje menedżerskie - doświadczenie w zarządzaniu
    zespołem powyżej 50 osób i samodzielnymi jednostkami organizacyjnymi
    szczegółowa znajomość zagadnień z zakresu ryzyka rynkowego,
    kredytowego, operacyjnego oraz BASEL II
    wysportowana sylwetka
    min. 2 lata doświadczenia w prowadzeniu ogrodu
    wiedza i umiejętności związane z utrzymaniem ogrodu
    gotowość do wykonywania pracy fizycznej
    poczucie estetyki, staranność, rzetelność, zamiłowanie do pracy w ogrodzie
    tytuł Radcy Prawnego (mile widziani aplikanci 3-go roku)
    praktycznej znajomość prawa nieruchomości, budowlanego i korporacyjnego
    bardzo dobrej znajomości prawa cywilnego, handlowego, zamówień
    publicznych i administracyjnego
    doświadczenia w prowadzeniu sporów sądowych
    znajomości zagadnień leasingu (mile widziane)

    Oferujemy :
    jasną ścieżkę kariery
    rozwój kompetencji w oparciu o profesjonalny pakiet szkoleń
    najwyższe prowizje w kraju
    współpracę w oparciu o umowę agencyjną lub umowę zlecenie (comiesięczny
    wzrost wynagrodzeń o 38zł, pierwszy miesiąc okres próbny 765zł netto)
    praca w aktywnym zespole

  • 2. Data: 2010-05-20 11:15:46
    Temat: Re: praca IT
    Od: "hermar" <h...@o...pl>

    luki789 wrote:
    > http://www.gowork.pl/praca_podglad,520042

    Terminatora najnowszej generacji szukają? : D

    --
    www.marcinhernik.com

  • 3. Data: 2010-05-20 13:06:30
    Od: PawelC <p...@g...pl>

    luki789 pisze:
> [...]

    > współpracę w oparciu o umowę agencyjną lub umowę zlecenie (comiesięczny
    > wzrost wynagrodzeń o 38zł, pierwszy miesiąc okres próbny 765zł netto)

    Grupa pl.listserv.chomor-l pietro wyżej :)

  • 4. Data: 2010-05-20 13:51:24
    Od: Rafał <r...@o...pl>

    On 20.05.2010 12:40, luki789 wrote:
    > http://www.gowork.pl/praca_podglad,520042

    No to trzeba CV słać...
    ja mam jeszcze kartę pływacką i paszport Polsatu:]

  • 5. Data: 2010-05-20 16:49:34
    Od: "MHC Mega" <m...@p...wp.pl>

    luki789 wrote:

    > 38zł, pierwszy miesiąc okres próbny 765zł netto)

    Jedno zero się zjadło :)

    --
    Pzdr.
    Mega

  • 6. Data: 2010-05-20 18:06:39
    Od: luki789 <l...@o...pl>

    > Grupa pl.listserv.chomor-l pietro wyżej :)

    Właśnie zauważyłem, że u mnie chomor-l też jest nad pl.praca.dyskusje :)

  • 7. Data: 2010-05-21 08:23:12
    Od: WOJSAL <w...@N...pl>

    W dniu 20.05.2010 12:40, luki789 pisze:

    > klikalni/nieklikalni:

    Zapomniales dodac, ze chodzi o studenta I/II roku z minimum
    15 lat doswiadczenia.
    ;)

    Pozdrawiam,
    Wojtek

  • 8. Data: 2010-05-21 12:49:01
    Od: Piotrek <p...@g...com>

    Do Twoich obowiazkow bedzie nalezec:

    Konfiguracja baz danych Oracle i optymalizacja zapytan.
    Dojenie bydla
    Obsluga automatyki w hydroforni.
    Dyzury w punkcie wypozyczania sprzetu plywajacego
    Obnosna sprzedaz pieczywa i artykulow chemii gospodarczej
    Aktualizowanie oprogramowania stacii bazowych 2G/3G
    Kierowanie pojazdem gasniczym
    Dozor wiezniow
    Ograniazacja gier i zabaw dla dzieci
    Projektowanie obwodow w krzemie w technologii 35nm
    Obsluga dziala przeciwlotniczego
    konserwacja powierzchni plaskich
    Zarzadzanie ferma drobiu

    Oczywiscie wszystko w milej atmosferze :)

  • 9. Data: 2010-05-22 22:15:09
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 21 Maj, 14:49, Piotrek <p...@g...com> wrote:
> [...]
    > konserwacja powierzchni plaskich
    > Zarzadzanie ferma drobiu
    >
    > Oczywiscie wszystko w milej atmosferze :)

    A zapladnianie trzody chlewnej gdzie? Bez tego ani rusz.

  • 10. Data: 2010-05-23 15:50:58
    Od: "jcm" <j...@1...pl>

    Uzytkownik "SzalonyKapelusznik" <s...@g...com> napisal w
    wiadomosci

    > A zapladnianie trzody chlewnej gdzie? Bez tego ani rusz.

    Prawdopodobnie dopiero podczas wyjazdów integracyjnych na wies.