PracaGrupypl.praca.dyskusje › Mam już dosyć !!!

  • 21. Data: 2008-06-06 08:12:48
    Temat: Re: Mam już dosyć !!!
    Od: Marszi <m...@o...pl>

    Dnia Thu, 05 Jun 2008 12:23:00 +0200, grafter napisał(a):

    > Za?ó? w?asny warsztat...

    Ba jak bym miał 100k pln to bym założył i szybko by mi się zwróciło.
    Znajomi z pracy dojeżdzają z okolicznych wiosek mają garaże przy domach
    i tam dorabiają, mały nakład kasy, a ja cóż mieszczuch jestem :)

  • 22. Data: 2008-06-06 08:18:16
    Od: Marszi <m...@o...pl>

    Dnia Thu, 05 Jun 2008 15:16:29 +0200, entroper napisał(a):

    > Użytkownik "Marszi" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > stać, stać, tylko skoro się udaje, to płacą mało. Skrzyknij się z tymi
    > kolegami, którzy cokolwiek potrafią i o ile _rzeczywiście_ jesteście
    > dobrzy, będziecie mieli robotę nie do przerobienia.

    Niestety za duża inwestycja, fakt szybko się zwruci ale ...

    > A z tymi uczniakami
    > - jest to rzeczywiście wkurwiające, szczególnie, że większą część
    > kosztów tej nauki ponosi klient.

    To są uczniowie po technikum mechanicznym, a nie wiedzą ja obsłużyć
    suwmiarkę czy klucz dynamometryczny, smiech na sali czego ich
    tam uczą ? Ja mam skończony ogólniak a zawodu sam się uczyłem
    i jak czegoś nie wiem to chociaż wiem kogo spytać i gdzie szukać,
    oni nawet tego nie wiedzą :(

  • 23. Data: 2008-06-06 11:58:55
    Temat: Re: Mam ju? dosya !!!
    Od: "Vlad The Ripper" <os^$_znaki_bez_shift@poczta.wp.pl>

    > Ba jak bym miał 100k pln to bym założył i szybko by mi się zwróciło.
    > Znajomi z pracy dojeżdzają z okolicznych wiosek mają garaże przy domach
    > i tam dorabiają, mały nakład kasy, a ja cóż mieszczuch jestem :)

    A nie ma w ololicy innych zakładów, czy serwisów samochodowych, gdzie
    potrzebują mechanika z doświadczeniem ? Po prostu zmienisz pracę i zarobisz
    jakąś ludzką stawkę.

  • 24. Data: 2008-06-06 16:09:37
    Od: Maverick <k...@N...pl>

    |--=Bartek=--| pisze:

> [...]
    > - oprogramowanie:
    > a) VAG-COM - jakieś 2k
    > b) CDIF2 - od 3.5k (jednak z kablami za jakieś 5k)
    > c) jak masz kasę to i KTS - cena od 10k
    > - kompresor (przecież klucze pneumatyczne musisz czymś napędzać): od 3.5k
    > - wywazarka do kół
    > - automat do klimatyzacji: od 10k
    > - literatura, np. w postaci Autodaty: jednak książka od 100-300 zł
    > (przecież nikt nie zna na pamięć wszystkich ustawień zbieżności i
    > rozrządów)
    > - i jeszcze kupe innego śmiecia
    >
    > Teraz takie minimum na nowy warsztat to od trzech do X stanowisk.

    A slyszales o czyms takim jak kredyty na firme? Owszem, trzeba
    zaryzykowac, ale jesli jestes dobry to szybko sie zwroci.

    --
    Regards,
    Maverick

  • 25. Data: 2008-06-06 17:14:39
    Od: "|--=Bartek=--|" <bolivar @ CosTamJeszcze autograf.pl>

    > A slyszales o czyms takim jak kredyty na firme? Owszem, trzeba
    > zaryzykowac, ale jesli jestes dobry to szybko sie zwroci.

    Owszem, słyszałem też o zdolności kredytowej i zabezpieczeniu...

    B.Z.

  • 26. Data: 2008-06-06 21:44:10
    Od: "Krzysztof" <a...@n...pl>

    mam kostorys z takiego warsztatu - naprawa mojego auta
    roboczogodzina 100zl.-

    ja bym sie zwolnil i przeszedl gdzie indziej, lub myslal o
    wlasnej dzialalnosci to jest wyzysk!