PracaGrupypl.praca.dyskusje › wypowiedzenie o pracę a niewykorzystany urlop, nadgodziny, zwolnienie lekarskie

  • 1. Data: 2008-06-04 16:52:24
    Temat: wypowiedzenie o pracę a niewykorzystany urlop, nadgodziny, zwolnienie lekarskie
    Od: nazgul <x...@w...pl>

    Składam wypowiedzenie o pracę, mam niewykorzystany urlop za ten rok,
    dodatkowo wypracowane nadgodziny, jak powinien sie zachowac pracodawca w
    takiej sytuacji? Domyślam się ze zechce mnie wysłać na urlop w okresie
    wypowiedzenia w ten sposob zalatwi sprawę. Jak będzie wyglądał okres
    wypowiedzenia w przypadku gdy będę na zwolnieniu lekarskim? Czy mogę
    odmówić pójścia na urlop w okresie wypowiedzenia?

  • 2. Data: 2008-06-04 18:19:38
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:op.ub8g5mcn0xs4p6@gateway-laptop.echostar.pl nazgul
    <x...@w...pl> pisze:

    > Składam wypowiedzenie o pracę, mam niewykorzystany urlop za ten rok,
    > dodatkowo wypracowane nadgodziny, jak powinien sie zachowac pracodawca w
    > takiej sytuacji?
    Uczciwie i zgodnie z przepisami.

    > Domyślam się ze zechce mnie wysłać na urlop w okresie wypowiedzenia w ten
    > sposob zalatwi sprawę. Jak będzie wyglądał okres wypowiedzenia w
    > przypadku gdy będę na zwolnieniu lekarskim?
    Tak samo.
    Chyba, że to zwolnienie z powodów związanych z ciążą - wówczas art. 177 KP.

    > Czy mogę odmówić pójścia na urlop w okresie wypowiedzenia?
    Nie.

    --
    Jotte

  • 3. Data: 2008-06-04 19:25:49
    Od: Kaizen <x...@c...sz>

    Pieknego dnia Wed, 04 Jun 2008 18:52:24 +0200, nazgul <x...@w...pl>
    zakodowal:

    >Jak będzie wyglądał okres
    >wypowiedzenia w przypadku gdy będę na zwolnieniu lekarskim?

    Tak samo

    > Czy mogę
    >odmówić pójścia na urlop w okresie wypowiedzenia?

    Nie
    --
    Pozdrawiam,
    GG 2122; ICQ#: 64457775 e-mail Rot13 coded